فارس آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می شود

فارس آماده استقبال از گردشگران است.
کد خبر: ۷۲۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 07 March 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: از چند پیش اقدامات مناسبی برای راحتی گردشگران در بازدید از اماکن گردشگری و باستانی استان فراهم شده است.
امیری با بیان این که پارسال بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از اماکن تاریخی و باستانی زیر مجموعه میراث فرهنگی فارس بازدید کردند افزود: در مجموع بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار اقامت در شب به ثبت رسید.
وی گفت: امسال تعداد اقامتگاه‌های بوم گردی فارس به بیش از ۱۰۰ اقامتگاه رسیده است و در همه مراکز گردشگری فروش بلیت بدون افزایش قیمت نسبت به پارسال هم به صورت اینترنتی و هم از طریق دستگاه‌های فروش بلیت در مراکز گردشگری مهیا شده است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: با هماهنگی با شرکت همراه اول، هنگام ورود افراد به مراکز باستانی و گردشگری اطلاعات مورد نیاز امکان گردشگری بر روی تلفن همراه آن‌ها نمایش داده می‌شود.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری شیراز هم گفت: کار نظافت ورودی‌های شیراز از ده کیلومتری شیراز در حال اجرا است و از ۲۵ اسفند از ۴ کیلومتری ورودی شیراز ستاد‌های اسکان شهرداری شیراز فعال می‌شوند.
محمد حسن پور افزود: در ایستگاه‌های اسکان شهرداری، به هر گردشگر بسته فرهنگی اهدا می‌شود که در این بسته‌ها علاوه بر نقشه شیراز اطلاعات لازم برای اسکان و خدمات قرار دارد.
وی گفت: با ورود هر نفر به شیراز سامانه‌ای بر گوشی همراه فعال می‌شود که همه اطلاعات گردشگری و خدمات به صورت رایگان در اختیارمسافران قرار می‌گیرد.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری شیراز گفت: برپا کردن چادر در همه پارک‌ها ممنوع و برای رفاه حال مسافران در صورت وقوع بارندگی تمهیدات مناسب در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار