شناسایی پیکرشهیدمحمدنجفی

پیکر مطهر شهید محمد نجفی بعد از 30 سال چشم‌انتظاری شناسایی شد.
کد خبر: ۷۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 05 August 2015

پیکر مطهر شهید محمد نجفی بعد از 30 سال چشم‌انتظاری شناسایی شد.

به گزارش از کمیته اطلاع‌رسانی کمیته جست‌و‌جوی مفقودین غرب کشور، نماینده این کمیته به همراه جمعی از مسئولان شهرستان رزن در آستانه بازگشت پیکر مطهر شهید محمد نجفی پس از 30 سال، با خانواده وی دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین، فرماندار و مدیر بنیاد شهید رزن، بخشدار، فرماندهان سپاه شهرستان، مدیر امور ایثارگران سپاه انصارالحسین (ع) و جمعی از مسئولان محلی شهر برگزار شد خبر شناسایی و بازگشت پیکر شهید نجفی پس از 30 سال به خانواده وی اطلاع داده شد.

به گفته نماینده جست‌وجوی مفقودین شهید محمد نجفی متولد روستای پشتجین از توابع شهرستان رزن و از بسیجیان لشکر 32 انصار الحسین (ع) بوده که در عملیات 20 شهریور ماه سال 1365 در پد غربی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل و پیکر وی مفقود شد.

محمدجواد زمردیان افزود: پیکر شهید محمد نجفی جزء 275 شهید بازگشته به وطن بوده که در جریان اخذ نمونه خونی از خانواده این شهید بزرگوار در سال گذشته و تطبیق آن با دی‌ان‌ای‌های اخذ شده از این شهدا در سال جاری پیکر وی پس از 30 سال شناسایی شد.

لازم به ذکر است پیکر مطهر شهید محمد نجفی طی روزهای آینده همراه با کاروان شهدای گمنام وارد استان شده و پس از تشییع همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار