متلاشی شدن باندی که زمین‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را می‌فروختند

رئیس باند کلاهبرداران 20 میلیاردی در تیررس پلیس امنیت

هویت اصلی اعضای این باند و شگرد کلاهبرداری آنها در همان سال مشخص و طی انجام کارهای اطلاعاتی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی و از آنجا روانه زندان شدند.
کد خبر: ۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱ 23 February 2015
به گزارش تابناک- البرز: داستان فرار و گریز کلاهبرداران حرفه‌ای که میلیاردها تومان از مردم کلاهبرداری کرده بودند، با دستگیری آخرین عضو باند 3 نفره تبهکاران، توسط پلیس امنیت عمومی استان البرز به صفحه آخر خود رسید.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در تشریح خبر فوق می‌گوید: سال 1392 در پی شکایت‌های متعدد شهروندان مبنی بر اینکه از سوی یک باند مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند و اعضای این باند با فروش زمین‌هایی که در منطقه ساوجبلاغ استان البرز و متعلق به مال غیر بوده، از این افراد مبالغ هنگفتی را کلاهبرداری کرده‌اند، شناسایی اعضای باند و دستگیری آنها در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
سردار علی کامرانی صالح اعلام کرد: هویت اصلی اعضای این باند و شگرد کلاهبرداری آنها در همان سال مشخص و طی انجام کارهای اطلاعاتی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی و از آنجا روانه زندان شدند، اما متهم اصلی و رئیس این باند 3 نفره به نام (ح - ش) همچنان متواری بود تا اینکه این فرد توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز دستگیر شد.
وی بیان داشت: سر دسته این باند تبهکاری پس از دستگیری اعتراف کرد که به همراه سایر اعضاء باند از سال 1389 با استفاده از جعل عنوان و معرفی خود به نام مهندس، رئیس ارگان‌های دولتی و یا منتصب دانستن خود به ادارات و ارگان‌های مختلف لشگری و کشوری و همچنین جعل اسناد، اراضی که متعلق به غیر و یا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بوده را به شهروندان فروخته‌اند تا اینکه در سال 1392 با طرح شکایت مالباختگان به مراجع قضایی از سوی پلیس مورد شناسایی قرار گرفته و باند آنها متلاشی شد.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: برابر ارزش‌گذاری و ارزیابی اراضی حدودا مبلغ 20 میلیارد تومان توسط این باند کلاهبرداری صورت گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار