سجاد اعظم در گفتگو با تابناک:

حضور تیم زاگرس اسلام آباد غرب در لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا قطعی شد

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب گفت:: با حمایت‌های استاندار و مسئولان ورزش استان، با اقتدار در مسابقات لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا حضور پیدا خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۵۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 06 July 2019

حضور تیم زاگرس اسلام آباد غرب در لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا قطعی شدسجاد اعظم در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت:در نشستی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و استاندار کرمانشاه داشتیم، مقرر شد با حمایت استاندار و مسئولین ورزش استان تیم زاگرس اسلام آباد غرب علاوه بر حضور در مسابقات لیگ برتر، در مسابقات باشگاه‌های آسیا نیز شرکت کند.

وی افزود: در این نشست که با هماهنگی دکتر فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، استاندار و مسئولین ورزش استان تأکید کردند که حمایت کاملی از تیم زاگرس جهت حضور در این مسابقات خواهند داشت.

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در ادامه تصریح کرد: باتوجه به اینکه فدارسیون تا فردا به تیم هندبال زاگرس جهت اعلام حضور در مسابقات لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا مهلت داده، ظرف امروز یا فردا طی نامه‌ای به فدارسیون این آمادگی را اعلام خواهیم کرد.

اعظم در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در همان نشست، مدیرکل ورزش استان تاکید کرد که بزودی در راستای اجرای دستور معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص تجهیز سالن سه هزار نفری اسلام آباد غرب اقدام خواهد شد.

وی در پایان گفت:تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب، سال گذشته در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور توانست مقام نایب قهرمانی را کسب و جواز حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا را کسب کند و خوشحالیم که پس از چندین ماه با حمایت استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس، فرماندار، امام جمعه شهرستان و مردم ورزش دوست شاهد احیاء مجدد تیم زاگرس اسلام آباد غرب هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار