مدیرکل بنیاد قزوین:

خط لوله اصلی گاز به مجتمع توان‌بخشی قزوین انتقال یافت

مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین در زمینی به مساحت 45 هزار مترمربع و زیربنای 7 هزار و 200 متر مربع در 2 کیلومتری جاده قزوین - بویین‌زهرا با دو فاز در دست احداث است. تاکنون فاز نخست این پروژه تکمیل شده و آماده بهره‌برداری می‌باشد و در مجموع نیز 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. ا
کد خبر: ۷۶۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 13 July 2019

خط لوله اصلی گاز به مجتمع توان‌بخشی قزوین انتقال یافت

به گزارش تابناک قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جلسه بررسی روند پیشرفت فیزیکی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین بر تکمیل سریع‌ این پروژه تاکید کرد.
وی افزود: افتتاح این پروژه با هدف خدمت‌رسانی به آحاد مردم بویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اهمیت بسزایی برخوردار است و بایستی در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه انتقال خط لوله اصلی گاز به مجتمع یاد شده یکی از مهمترین برنامه‌های تکمیل پروژه فوق بود، گفت: این مهم طی پیگیری‌های مداوم کارکنان بنیاد و اقدامات لازم انجام شده است.
این مسوول افزود: باید همه‌ی تلاش خود را انجام دهیم تا مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین در سال جاری به بهره‌برداری برسد.
در ادامه جلسه، یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین توضیحات لازم را در خصوص روند عملیات عمرانی پروژه ارایه کرد.
در این جلسه، مشکلات مختلف مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین از جمله مالی، بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اتخاذ شد.
گفتنی است: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین در زمینی به مساحت 45 هزار مترمربع و زیربنای 7 هزار و 200 متر مربع در 2 کیلومتری جاده قزوین - بویین‌زهرا با دو فاز در دست احداث است.
تاکنون فاز نخست این پروژه تکمیل شده و آماده بهره‌برداری می‌باشد و در مجموع نیز 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
این مجتمع شامل بخش‌هایی مانند سالن ورزشی، استخر، کلینیک‌های تخصصی بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، مشاوره، مرکز فیزیوتراپی، آمفی‌تئاتر، مرکز آب درمانی و اورژانس می‌باشد که عملیات اجرایی آن از سال 1388 آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار