بهره برداری از پنجمین بوستان بانوان در منطقه ۴

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از بهره برداری پنجمین بوستان ویژه بانوان پایتخت به مساحت ۳۵ هکتار در منطقه ۴ و در محدوده جنگل‌های لویزان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 27 July 2019

به گزارش تابناک تهران از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی توضیح داد: تاکنون بوستان بهشت مادران در منطقه ۳، بوستان پردیس بانوان در منطقه ۱۵، بوستان نرگس در منطقه ۱۸، ب وستان شهربانوی بوستان ولایت در منطقه ۱۹ احداث و بهره برداری شده و پنجمین بوستان بانوان پایتخت نیز در محدوده جنگلهای لویزان، ضلع جنوبی اتوبان بابایی و ضلع غربی باغ پرندگان در دست اجرا است که به زودی برای استفاده بانوان افتتاح می شود.

وی ادامه داد: اراضی این بوستان جنگلی بدلیل موقعیت و شرایط ویژه سایت، درختان موجود و توپوگرافی طبیعی محل، حفظ و مکان های تفرجی و مسیرهای جدید در آن جانمایی شده است.

به گفته معاون شهردار تهران، برای احداث این بوستان از مصالح بومی و سازگار با شرایط محیط استفاده شده و پوشش گیاهی و برای آبیاری فضای سبز این بوستان از شبکه آبیاری قطره ای استفاده می شود.

وی با بیان اینکه پروژه ساخت و احداث بوستان بانوان لویزان توسط سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در راستای ارتقای سلامت و ورزش بانوان در دست انجام است، خاطرنشان کرد: این بوستان امکاناتی نظیر زمین های روباز ورزشی، زمین اسکیت، ساختمان خانه کودک، زمین بازی کودکان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار