مدیرانی که جهت توسعه فارس گام بر نمی دارند استعفا دهند

استاندار فارس خطاب به مدیران استان گفت: پیشنهاد می کنم هرکدام از مدیرانی که نمی توانند در مسیر توسعه و موفقیت استان با توجه به ظرفیت ها حرکت کنند استعفا دهند.
کد خبر: ۷۷۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 01 September 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: عنایت الله رحیمی در ستاد اقتصاد مقاومتی فارس بیان کرد: استان فارس باید در تمامی موارد در جایگاه اول کشور باشد و فعالیت‌ها باید به گونه‌ای باشد که عملیاتی شده باشد نه اینکه به فکر افزایش تعداد جلسات باشید.

وی تصریح کرد: بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی که خارج از کشور زندگی می‌کنند علاقه مند به سرمایه گذاری در کشور هستند اما بستر جذب این سرمایه گذاری ها در استان و کشور فراهم نشده است.

استاندار فارس افزود: علاوه بر ٢۴ پروژه‌ای که در استان فارس قرار است به بهره برداری برسد باید نگاه ویژه ای به طرح‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشیم و بتوانیم شرایط را برای جذب هرچه بیشتر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در جهت رفع مشکلات اقتصادی جامعه اقدام کنیم.

رحیمی در خصوص پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان نیز گفت: تولید اتان و تولید پیش‌نیاز پتروشیمی از جمله طرح‌هایی است که در مراحل پایانی تولید است. کربنات سدیم کاوه نیز تولید آزمایشی خود را آغاز کرده و در سفر رئیس جمهور فعالیت آن آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرکت کاغذ زاگرس و سیمان خاکستری نی ریز نیز از جمله طرح‌های است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: شرکت تولید کاغذ سبز خرامه هنوز ارائه گزارش نکرده است و باید مشکلات آنان برطرف شود و سایر پروژه‌های که دچار مشکل اند نیز باید این مشکلات برطرف شود.

رحیمی افزود: سد تأخیری فسا آماده بهره برداری است و در سفر ریاست جمهوری به بهره برداری می‌رسد. تولید ایمپلنت در استان نیز در حال حرکت به سمت تجاری سازی هستند.

استاندار فارس در خصوص شرکت‌های دانش بنیان نیز اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های توسعه اقتصاد داشته‌اند و از هفت شرکت دانش بنیان در سال ٩٢ به بیش از ١۵٨ شرکت در امسال رسیده‌ایم.

رحیمی اضافه کرد: ۴٠ شرکت تعاونی و استفاده از صنایع الکترونیک در استان فارس می‌تواند چرخه اقتصادی استان فارس را بیش از پیش به حرکت می‌اندازد.

کد خبر 4707557

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار