امروز خودروها در پیشوا جریمه نمی‌شوند

رئیس پلیس راهور پیشوا از اجرای طرح سه‌شنبه‌ بدون جریمه و توقیف خودرو در این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۷۸۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 08 October 2019

امروز خودروها در پیشوا جریمه نمی‌شوند

به گزارش تابناک تهران، سرگرد علی مهرابی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس روزشمار هفته نیروی انتظامی، امروز با عنوان قانون مداری و ارتقای فرهنگ ترافیک نامگذاری شده که در راستای تحقق اهداف این شعار، طرح سه شنبه بدون جریمه و توقیف خودرو در پیشوا اجرا می شود.

وی افزود: در اجرای این طرح، افسران راهنمایی و رانندگی با کنار گذاشتن قبوض جریمه ای که با هدف اصلاح رفتارهای غیرقانونی ترافیکی استفاده می شود، به ارشاد و سوق دادن رانندگان به رعایت قانون می پردازند.
رئیس پلیس راهور پیشوا گفت: امروز هیچ قبض جریمه ای در پیشوا صادر نشده و خودروی متخلفی توقیف نمی شود.
وی اظهار داشت: همزمان با اجرای این طرح، دانش آموزان عضو طرح همیار پلیس نیز در کنار افسران راهنمایی و رانندگی حضور یافته و رانندگان را به رعایت قانون ترغیب می کنند.
مهرابی تصریح کرد: در این طرح، افسران راهور، به جای قبض جریمه به رانندگان متخلف، برشور و تراکت های آموزشی ارائه می دهند که تا کنون بازخورد بسیار خوبی از سوی مردم دریافت شده و کسانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند، در مواجهه با این رفتار فرهنگی افسران، احساس پشیمانی کرده و رفتار خود را اصلاح می کنند.
رئیس پلیس راهور پیشوا گفت: این طرح تا پایان امروز ادامه خواهد داشت و نتایج اجرای آن بررسی و اعلام می شود.
۱۱ تا ۱۷ مهر هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار