راه های همکاری موثرتر سازمان صنعت و معدن گیلان با شهرداری رشت بررسی شد

تابناک / در دیدار دکتر ناصر حاج محمدی با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، راه های همکاری موثر و مفید دو جانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۰۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 30 December 2019
 
  تابناک / در دیدار دکتر ناصر حاج محمدی با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، راه های همکاری موثر و مفید دو جانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
 
 به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی در این دیدار تاکید کرد: شهرداری از جمله دستگاه های خدمات رسان عمومی است که مدیریت در آن یکطرفه نیست و هر نوع ارائه خدمات در شهر به وسیله شهرداری چندوجهی است.

شهردار رشت سپس گفت: مثلاً خدماتی که شهرداری در بخش عمرانی ارائه می دهد به بهبود اعتماد مردم، افزایش مشارکت اجتماعی و در نهایت افزایش سرمایه گذاری در شهر منجر می شود.

وی ادامه داد: یکی از فعالیتهای مهم و موثر که می تواند رضایت شهروندان را جلب کند، اجرای آسفالت خیابان ها و معابر و پر کردن و ترمیم نوار حفاری ها است که به طور مشخص سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در زمینه بهره برداری از معادن شن و ماسه می تواند به سرعت عمل در این زمینه و جلب رضایت شهروندان کمک کند.

در ادامه دکتر فرهاد دلق پوش هم تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای حمایت از اجرای پروژه های عمرانی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: این سازمان با استقبال از فعالیت ها و اقدامات عمرانی شهرداری رشت، هر گونه اصلاح امور را به نفع شهر و شهروندان این شهر می داند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان سپس خاطر نشان کرد: جذب سرمایه گذار در شهر بدون شک نیازمند همکاری و تعامل همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی است و سازمان متبوع وی این حساسیت را درک کرده و در برنامه های خود لحاظ خواهد کرد.

گفتنی است در این نشست که علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت هم‌ حضور داشت، دکتر حاج محمدی از حسن نظر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان قدردانی کرد و در پایان هم دکتر حاج محمدی  هدیه ای به رسم یاد بود به دکتر فرهاد دلق پوشتقدیم‌ نمود.

 
 
 
 
 
 
   

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار