استخدام 35 تا 40 هزار نفر در بدنه دولت در سال 99

معاون رئیس جمهور: با کاهش وضعیت کرونا در کشور تا نیمه دوم تابستان، آزمون استخدامی برگزار و از میان 500 تا 600 هزار شرکت کننده 35 تا 40 هزار نفر در بدنه دولت استخدام خواهند شد.
کد خبر: ۸۴۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 27 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون رئیس جمهور در مورد روند استخدامی در کشور متاثر از کرونا در سال 99 نیز گفت:  مجوزهایی که دولت به دستگاهها صادر می کند بر اساس یک سری قواعد است که متناسب با خروج و بازنشتگی نیروی انسانی است و از سویی دیگر آزمون های استخدامی در کشور دو نوبت در سال و در صورت کم بودن متقاضی یک نوبت برگزار می شود که زمان آنها اواخر تابستان و فصل پائیز است. 

انصاری با اعلام امیدواری از کاهش وضعیت مبتلایان به کرونا در کشور و از سر گیری فعالیت های عادی از نیمه دوم تابستان گفت: .  
در این شرایط برگزاری آزمون عملی خواهد شد و این امر به سبب اینکه در هر دو آزمون کنکور و آزمون استخدامی سازمان سنجش با رعایت تمهیدات مجری خواهد بود  این موضوع می تواند عملی شود. 
او گفت: از میان 50 تا 60 هزار شرکت کننده و بر اساس مجوز هایی که دولت به دستگاهها در سراسر کشور خواهد داد، 35 تا 40 هزار نفر نیروی جدید در بدنه دولت استخدام خواهند شد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار