فرمانده سپاه ناحیه ایوان:

350 بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند ایوانی توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه ایوان از توزیع 350بسته معیشتی در بین خانواهایی آسیب دیده بواسطه بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۴۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 03 May 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ پاسدار عارف یاسمی، فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: طی روزهای گذشته و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل در کشور دچار رکود شدند و حتی برخی از خانواده‌ها و افرادی که دارای کارهای فصلی و روزانه بودند دچار مشکل شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان اظهار کرد:سپاه ناحیه ایوان  از ابتدا ورود کرونا تا امروز اقداماتی شامل توزیع مواد ضدعفونی کننده معابر در سطح شهرستان، تولید و توزیع ماسک،بکارگیری بسیجیان در طرح غربالگری ..و.... داشته است.

یاسمی افزود:در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه و همدلی 350 بسته غذایی در بین افرادی که کسب و کارشان در روزهای اخیرا بواسطه بیماری کرونا دچار آسیب شده و یا شغل خود را از دست داده اند، توزیع شد.

وی افزود:مرحله دوم این رزمایش در نیمه اول ماه مبارک رمضان برگزار می شود و بنا داریم تعدادی بسته معیشتی در بین جامعه هدف توزیع شود.

یاسمی در پایان گفت:سپاه پاسداران به عنوان پیش قدم و پیش قراول فرامین مقام معظم رهبری و در راستای عمل به فرمایش حضرت آقا در بحث رزمایش مساوات و کمک های مومنانه در اجرایی نمودن فرمان ایشان وارد عمل شده است./ح

 

ایلام بیدار

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
جناب سرهنگ یاسمی به اشخاصی که بیماری کرونا گرفته اند ولیست انها در شبکه بهداشت هست والا در قرنطینه خانگی هستند مواد ضد عفونی هم کمک کنید
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار