افزایش سازمان‌های مردم نهاد اصفهان به 240 مورد

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: 226 سازمان‌ مردم نهاد زیر پوشش این اداره‌کل است که تا سال 1400، با توجه به برنامه‌های پیش‌بینی شده به 240 مورد افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 02 June 2020

عباس مرادیان افزود: این سمن‌ها در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، ورزشی، محیط زیست، خانواده، ازدواج و کاهش طلاق فعالیت می‌کنند.

وی برون‌سپاری را یکی از سیاست‌های دولت در بحث تشکیل سازمان‌های مردم نهاد برشمرد و بیان کرد: وظیفه مسوولان ورزش و جوانان توانمند کردن سمن‌ها است، یعنی با در اختیار گذاشتن اعتبار و کارگاه برای آموزش، به توانمندسازی آنها کمک کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد در حال حاضر به لحاظ کمی از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار هستند و می‌کوشیم تا آنها به سمت کیفی‌سازی نیز گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از محورهای بسیار مهم بیانیه گام دوم انقلاب جوانان بود، اظهارداشت: استان اصفهان در حال حاضر دارای ۲ خانه جوان است و هفت خانه جوان دیگر نیز با اعتبارهای دولتی در حال ساخت است.

مرادیان تقویض اختیار برای شهرستان‌ها را نیز یادآور شد و گفت: با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های منابع انسانی که در شهرستان‌های این استان وجود دارد، کارشناسی و رایزنی‌ها برای تفویض اختیارها در حال انجام است تا از نیروهای شهرستانی در انجام وظیفه‌ها بیشتر بهره‌گیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار