خرید از سوپر مارکت به انهدام باند سرقت ختم شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: اعضای باند سارقان اماکن خصوصی در ساوجبلاغ دستگیر شدند و به ۲۶ فقره اعتراف کردند.
کد خبر: ۸۵۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 07 June 2020
به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت اماکن خصوصی در یکی از روستا‌های بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ و ارجاع این پرونده به پلیس آگاهی این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار قرار گرفت.
او افزود: کارآگاهان با به کارگیری اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات گسترده میدانی موفق به شناسایی یکی از سارقان که از مشتریان این سوپر مارکت بود شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در ادامه کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مقام قضایی، به مخفیگاه وی اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را به همراه یکی از همدستانش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
او با بیان این که متهمان به صراحت به سرقت از مغازه اقرار کرد، افزود: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد متهمان با تشکیل یک باند ۵ نفره اقدام به سرقت از اماکن باغ‌ها و ویلا‌های شهرستان ساوجبلاغ می‌کنند.
سرهنگ علی سلیمانی گفت: کارآگاهان در ادامه با شناسایی ۳ نفر دیگر از اعضای این باند سرقت، با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه شان اعزام و در چند عملیات همه آن‌ها را دستگیر کردند.
او افزود: متهمان که با مشاهده مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود نمی‌دیدند لب به اعتراف گشوده و به ۲۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان این که متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه باسرقت یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم است و پلیس با به کارگیری حداکثر توان در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار