مرغ در زنجان به نرخ ۱۵ هزارو ۷۵۰ تومان عرضه می‌شود

زنجان-رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و مصوبه نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار این استان، گوشت مرغ گرم به نرخ ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 04 July 2020

ناصر فغفوری افزود: بر این اساس، مقرر شد مرغ زنده هر کیلوگرم به قیمت ۱۰ هزار و ۷۵۰ و مرغ گرم (آماده طبخ) نیز برای مصرف‌کننده به قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان در سطح واحدهای صنفی استان زنجان عرضه شود.

وی تصریح کرد: چنانچه عرضه از سوی مرغدار، کشتارگاه‌ها و واحدهای صنفی با قیمت‌های مصوب رعایت نشود ضمن تشکیل پرونده تعزیراتی، متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فغفوری اظهار داشت: تا زمانی که نیاز استان زنجان به گوشت مرغ، تامین نشود، خروج مرغ زنده و مرغ گرم آماده طبخ از این استان ممنوع است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: در این راستا مقرر شد اداره کل دامپزشکی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از صدور تاییدیه‌های لازم و بارنامه، خودداری کنند.

وی در خصوص توزیع مرغ منجمد گفت: شرکت پشتیبانی امور دام استان نسبت به تحویل مرغ منجمد به فروشگاه‌های منتخب و واحدهای صنفی معرفی شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت، اقدام خواهد کرد.

فغفوری افزود: قطعه‌بندی مرغ نیز تا زمان تامین نیاز روزانه استان از سوی واحدهای قطعه‌بندی، ممنوع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار