ستاد ملی مبارزه با کرونا دستورالعمل‌های بهداشتی ایام محرم را سریعتر اعلام کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در خصوص نحوه برگزاری مراسم ماه محرم گفت: ما تبعیت از ستاد ملی مبارزه با کرونا را بنا به فرمایش رهبری الزامی می‌دانیم.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ 02 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام مهدی ولائی برحق با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز عید سعید قربان، با تأکید بر اطاعت از ولایت گفت: توصیه مقام معظم رهبری محک و آزمایش ولایت مداری خادمان دستگاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام است.

وی ضمن اشاره به اعلام دیرهنگام اطلاعیه لغو دعای پرفیض عرفه و ناهماهنگی بین ستاد ملی و استانی آن اظهار کرد: مردم نسبت به این ناهماهنگی‌ها واکنش نشان داده و سردرگمی در مراسم‌ها یکی از اثرات ضعف مدیریت در اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا بود.

ولایی برحق در ادامه افزود: تأکید ما بر این است که ستاد ملی مبارزه با کرونا هر چه سریعتر پروتکل‌های لازم و قوانین مربوط به این امر را تهیه و اعلام نماید تا مجموعه‌ها بتوانند خودشان را سازگار با این پروتکل‌ها نموده و برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تأکید بر تسریع در اعلام دستورالعمل‌های بهداشتی ایام محرم گفت: مطمئنا در صورت اعلام دیرهنگام این دستورالعمل‌ها و یا تغییرات دائم آن شاهد اتفاقات ناخوشایندی خواهیم بود که در این صورت خود مسئولین ستاد مربوطه باید پاسخگو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار