فوت شدگان کرونایی در جهرم 47 نفر شد

ارجمند از فوت ۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: مجموع جان باختگان این بیماری در شهرستان های جهرم و خفر به ۴۷ نفر افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۸۸۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 06 August 2020

تابناکئفارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند» با اشاره به به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر گفت: شمار مبتلایان این بیماری همچنان رو به افزایش بوده و در موج دوم شیوع «کرونا» در این 2 شهرستان مجموع جان باختگان نیز بیشتر شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به «کرونا» در جهرم و خفر افزود: تاکنون تعداد ۲هزار و ۳۲۷نفر به این بیماری مبتلا شده اند که ۱۷هزار و ۷۵۳نفر از اهالی شهرستان جهرم و ۲۳۵نفر از اهالی شهرستان خفر بوده است.

 

وی به تعداد بیماران مبتلا به «کرونا» در بخش های تابعه شهرستان جهرم، بیان کرد: تعداد كل مبتلايان در بخش كرديان ۷۸ نفر و در بخش سيمكان ۵۳ نفر بوده است.

 

ارجمند همچنین تعداد کل مبتلایان غیر بومی را ۲۰۸ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد كل نمونه هاي گرفته شده تا امروز هفت هزار و ۸۵۱مورد بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون تعداد یک هزار و ۹۸۸بیمار کرونایی بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده است، عنوان کرد: همچنین تعداد ۳۳۹نفر نیز در قرنطینه، مراحل درمان خود را طی می کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه، تصریح کرد: تعداد این بیماران ۴۲ نفر گزارش شده که از این تعداد، ۳۰بیمار در بخش های عمومی و ۱۲بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی با اشاره به بستری بودن ۲۱بیمار مثبت در بخش های عمومی، اذعان کرد: تعداد بيماران مثبت قطعی بستری در بخش آی سی یو ۱۰نفر و تعداد بیماران مثبتی که توسط دستگاه تنفس می کنند ۱۱ نفر هستند.

 

ارجمند با اشاره به ترخیص ۱۵ نفر از بیمارستان به تعداد جان باختگان در ۲۴ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت ۲بیمار جان خود را از دست دادند که یک آقاي ۶۸ ساله، با سابقه فشار خون و دیابت و دیگری نیز آقای ۶۳ ساله با سابقه سرطان و بیماری قلبی بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان گفت: تعداد کل جانباختگان ناشی از «کرونا» تا امروز ۴۷ نفر گزارش شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار