انجام ۲۷ هزار و ۶۵۳ بازرسی از واحدهای صنفی استان مرکزی

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: ۲۷ هزار و ۶۵۳ مورد بازرسی به منظور مقابله با گران‌فروشی و سایر تخلفات اقتصادی، در سال جاری از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی این استان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 09 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمدجواد قربانیان افزود افزود: در نه ماهه سالجاری ۲۷ هزار و ۶۵۳ مورد بازرسی در سطح استان مرکزی انجام شده که لوازم خانگی، انواع کالاهای اساسی، الکل، لوازم بهداشتی و نان بیشترین کالاهای مورد تخلف در این بازرسی‌ها بوده است .
وی ادامه داد: در جریان بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی و تولیدی استان مرکزی ۲ هزار و ۹۴۶ پرونده به ارزش ۵۵۸ میلیارد ریال تشکیل و به مراجع تعزیراتی ارجاع شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: در سال جاری ۲۸۰ گشت مشترک با اداره کل تعزیرات، ۶۰۰ مورد با دانشگاه علوم پزشکی، ۲۳۰ گشت با اداره اماکن نیروی انتظامی و بیش از ۵۰۰ مورد با دیگر نهادهای نظارتی استان انجام شد.
وی گفت: شهروندان استان مرکزی امسال پنج هزار و ۷۹۹ تماس با ستاد خبری ۱۲۴ داشتند که تمامی تماس‌ها در اعتراض به گران‌فروشی واحدهای صنفی خرده فروش بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار