پرسنل مراکز بهداشت اصفهان واکسن کرونا دریافت می‌کنند

مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان اصفهان از تزریق واکسن کرونا به ۲ هزار کادر مراکز بهداشت از شنبه خبر داد و گفت: آن دسته از افرادی که به طور مستقیم اقدام به نمونه‌گیری از حلق و بینی می‌کنند واکسینه خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 04 March 2021

رضا فدایی با اشاره به فرایند واکسیناسیون کرونا در استان اظهار داشت: از 21 بهمن که به طور همزمان در کشور پروسه تزریق واکسن کرونا آغاز شده 4هزار و 100 نفر از کادر درمان بخش‌های کرونای بیمارستان‌های استان اصفهان واکسینه شده‌اند.

وی افزود: از هفته آینده آن دسته از افرادی که در مراکز بهداشت به طور مستقیم با بیماران مشکوک یا قطعی کرونا برای انجام تست سر و کار دارند و اقدام به نمونه گرفتن از حلق و بینی مراجعان می‌کنند و بالغ بر 2 هزار نفر هستند واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان با بیان اینکه می‌خواهیم در مجموع  به تزریق نزدیک 7 هزار دوز واکسن برسیم، گفت: ادامه کار منوط به دریافت واکسن جدید به همراه دستورات خاص محموله از وزارت بهداشت است.

وی ادامه داد: تاکنون واکسن روسی برای کادر درمان بخش‌های کرونا مورد استفاده قرار گرفته و اینکه محموله بعدی واکسن مربوط به کدام کشور خواهد بود، اطلاعی در دست ما نیست و اطلاع رسانی خواهد شد.

فدایی تصریح کرد: کارکنان درمانی بیمارستان‌های استان اصفهان بیش از 20 هزار نفر هستند و در صورت وصول واکسن کافی امکان تزریق به تمامی آنها تا قبل از عید وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار