مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی:

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران و عکاسان خراسان رضوی در برابر کرونا

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی گفت: تزریق واکسن کرونا برای اصحاب رسانه خراسان رضوی از امروز اغاز شده است و تا انتهای هفته جاری همه خبرنگاران، عکاسان و اعضای خانه مطبوعات خراسان رضوی موفق به دریافت این واکسن خواهند شد.
کد خبر: ۹۸۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ 31 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، مجتبی محمودی درباره واکسینه شدن خبرنگاران و اهالی رسانه خراسان رضوی در برابر کرونا گفت: تزریق واکسن کرونا برای اصحاب رسانه از امروز عصر همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی نیز آغاز شده است و بر اساس تاریخ ارسال لیست ها از سوی رسانه های استان، این موضوع در حال انجام است.
وی افزود: امروز حدود ۲۰۰نفر شامل خبرنگاران صداو سیمای خراسان رضوی و تعدادی از رسانه های دیگر استان این واکسن را دریافت کردند.
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی ضمن تشکر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فرایند واکسیناسیون اصحاب رسانه در برابر کرونا افزود: در دو مرکز بهداری صدا و سیمای خراسان رضوی و درمانگاه هلال احمر تزریق این واکسن برای خبرنگاران و عکاسان استان انجام می شود و پیش بینی می شود تا انتهای هفته جاری همه خبرنگاران، عکاسان و اعضای خانه مطبوعات خراسان رضوی موفق به تزریق این واکسن شوند.

قدس آنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار