نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دفترنمایندگی نفت و گاز غرب کشور در شهرستان دهلران مستقرمی شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲ 27 September 2015
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دفترنمایندگی نفت و گاز غرب کشور در شهرستان دهلران مستقرمی شود.
به گزارش تابناک ایلام ،علی محمد احمدی بااعلام این خبرگفت: به دنبال پیگیری های سنوات قبل و ارائه توجیه و اسناد معتبر ،وزیر محترم نفت با راه اندازی دفتر نمایندگی نفت و گاز غرب کشور شهر ستان دهلران موافقت کرد.
نماینده شهرستانهای دره شهر، بدره ، ابدانان و دهلران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این دفتر در سال های اول زیر نظر شرکت نفت وگاز غرب کشور فعالیت می کند که طبق قول مساعد مسوولان مربوطه در سنوات اینده به صورت مستقل امور نفت وگاز دهلران ومناطق اطراف را اداره کند.
وی با اشاره به استعدادهای سرشار نفت و گاز در دهلران افزود:هم نگاه دولت تدبیر و امید و هم عدالت اجتماعی اعتدال اقتصادی حکم میکند که مدیر منابع نفت ، گاز، فرآورده های نفتی ، صنایع وابسته و پتروشیمی شهرستان دهلران و حوزه های پیرامون ان توسط نیروهای بومی و متخصصان این شهرستان مدیریت واداره شود.
وی با اشاره به استعداهای بالای اشتغالزایی در دهلران بیان کرد: اگر فرایند جذب نیرو در شرکت های نفت و گاز در منطقه به صورت مناسب انجام شود، زمینه اشتغال صدها نفر از نیروهای جوان وتحصیل کرده بومی در حوزه های نفتی وصنایع پایین دستی شهرستان دهلران مهیا خواهد شد.
نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با تشکر از زحمات استاندار ایلام در پیگیری مطالبات بحق مردم استان، یاد اورشد: تلاش مدیران اجرایی و مساعدت ومشارکت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، وضعیت عمرانی و موقعیت اقتصادی استان ایلام را در شاخص های توسعه ارتقا بخشیده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار