رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبر داد:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: طرح «عیدانه» شامل کلیه وسائط نقلیه توقیفی در پارکینگ‌ها(خوروهای فاقد دستور قضائی توقیف) می‌باشد و در این طرح تسهیلات و تشویقاتی به مالکان و متصرفان خودروهای توقیفی اعطاء می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲ 17 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ علی احمد شاوردی اظهار داشت: به منظور حذف تشریفات اضافی و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به ادارات و بخشهای مختلف، در این طرح به دو روش در دفاتر پلیس(+10) و ترخیص اینترنتی از طریق اپلیکیشن پلیس من ترخیص انجام می‌گیرد.

وی افزود: در این طرح، شرایط تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یکساله برای پرداخت به صورت اقساطی و ایجاد امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه شخصض ثالث با اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی فراهم شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد: در صورتیکه شخص فاقد گواهینامه مجاز رانندگی بوده، با تکمیل فرم در دفاتر پلیس + 10 و معرفی شخص جایگزین گواهینامه دار می تواند خودروی توقیفی را ترخیص کند.

سرهنگ«شاوردی» تأکید کرد: زمان اين طرح محدود و تا عید سعید فطر است و امید است شهروندان عزیز این فرصت را مغتنم شمرده و با در دست داشتن مدارک قانونی مراجعه و خودروی خود را ترخیص کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار