سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان، از آماده باش تیم‌های امداد و نجات زمستانی در ۲۰ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات خبرداد و گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان سمنان از ۲۴ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ 11 March 2024

به گزارش تابناک سمنان، حسین درخشان ۲۱ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در طرح نوروزی هلال احمر ۱۵ پایگاه ثابت و ۵ پایگاه موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان فعال هستند.

وی ادامه داد: ۲۵ دستگاه آمبولانس، ۱۳دستگاه خودروی نجات و پنج موتور آمبولانس نیز برای طرح امداد و نجات نوروزی مجهز شده است.

به نقل از روابط عمومی هلال احمر، سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان تاکید کرد: همه پایگاه‌های امداد و نجات سراسر استان برای اسکان موقت و ارائه خدمات در جاده‌های استان تجهیز شده اند.

درخشان همچنین اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و توان افزایی ویژه شرکت کنندگان در طرح امداد و نجات نوروزی از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان می‌باشد که برگزار شده است.

وی از هموطنان خواست که در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس برقرار کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار