استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری بی نظیر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، گفت: با وجود همه مولفه‌های ناامنی که دشمن از ماه‌ها قبل درصدد کاهش مشارکت و ایجاد اختلال در روند برگزاری انتخابات بود، متولیان امر با فصل الخطاب قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت به خوبی انتخاباتی بی نظیر را اجرا کردند.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ 14 March 2024
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در آخرین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۲، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قدردانی از تلاش و اهتمام همه ارکان استان در پیشبرد اهداف دولت مردمی، هم افزایی و تعامل شکل گرفته برای برگزاری باشکوه انتخابات را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با توجه به تدابیر صورت رفته در بحث مشارکت، رقابت و امنیت انتخاباتی بی نظیر را شاهد بودیم.
 
وی افزود: علیرغم تلاش امپراطوری رسانه‌ای دشمن در پمپاژ ناامیدی و سیاه نمایی، خوشبختانه با تلاش صورت گرفته از سوی همه عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی انتخابات در بالاترین سطح برگزار شد.
 
استاندار آذربایجان غربی رفع گره‌های معیشتی چندین ساله مردم در طی فعالیت دولت سیزدهم را در حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رای موثر دانست و گفت: علاوه بر مشارکت همه سلایق سیاسی، دینی، مذهبی و قومی در این دوره از انتخابات، صیانت از آرا به عنوان تکلیف شرعی و قانونی نیز به درستی اجرا شد.
 
معتمدیان در ادامه به وضعیت شاخص‌های عمرانی پرداخت و گفت: در همه شاخص‌های عمرانی جهش داشته ایم. در برخی شاخص‌ها نیز بخاطر ریل گذاری‌های درست از میانگین کشوری پیشی گرفته ایم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار