مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی از سوی انجمن‌ها و مؤسسات قرآنی تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 16 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، اعظم روانشاد امروز، ۲۶ اسفندماه، در آیین اختتامیه جشنواره ملی داستانک کودک فلسطینی که در سالن شهید حیدریان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج هنرمندان استان برنامه‌های مختلفی اجرا شد، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره، با بیان اینکه سال‌هاست که مسلمانان با قصه پر غصه غزه دردآشنا هستند، اظهار کرد: نسل‌کشی‌های رژیم صهیونیستی نباید به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به نقش پررنگ هنر در بروز مطالبات اجتماعی، بیان کرد: نباید از ظرفیت هنری و فرهنگی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین غافل باشیم و باید با تولید آثار مجازی، کلیپ، انیمیشن، نقاشی و شعر، داستان، داستانک، بیانگر مطالبات مردمی باشیم که سالیان سال در مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند.

روانشاد با اشاره به ارسال ۵۶۰ اثر به جشنواره داستانک ملی فلسطین در لرستان، گفت: تاکنون فعالیت‌های خوبی به مدد هنرمندان و نویسندگان در حمایت از مردم غزه انجام شده، ولی لازم است این فعالیت‌ها با حضور متفکران به جریانی ماندگار بدل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی از سوی انجمن‌ها و مؤسسات قرآنی تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب بر حضور جوانان تأکید شده، در سال ۱۴۰۳ که آغاز و پایانش با ماه مبارک رمضان است، امیدواریم شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت برنامه‌های تراز انقلاب اسلامی با حضور هر چه بیشتر جوانان باشیم.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از جوانان برای تولیدات فرهنگی و هنری تراز انقلاب، گفت: از ایده‌ها و خلاقیت‌های در تراز انقلاب اسلامی حمایت می‌کنیم.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار