رئیس پلیس راه کرمانشاه خبر داد؛
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در ۹ روز سپری شده از طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ تصادفات فوتی در راه‌های برون شهری استان ۶۰ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰ 23 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عبدالحسین زارع در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه از ۲۴ اسفند ماه و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، برخلاف پرحجم شدن ترافیک جاده ها، تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با روند کاهشی همراه بوده است.

وی افزود: با گذشت ۹ روز از طرح نوروزی ، تصادفات منجر به فوت به میزان ۶۰ درصد و تعداد جان باختگان ۶۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در طرح نوروزی تعداد ۱۲۴ تیم گشتی محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و در راستای برقراری نظم و امنیت ترددها به صورت شبانه روزی بر جریان ترافیک نظارت و با تخلفات بدون اغماض و برابر قانون برخورد می کنند.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: به تمامی کارشناسان تصادفات نیز ابلاغ شده در تصادفات خسارتی چنانچه یکی از طرفین مسافر نوروزی باشد، برای رفاه حال آنان و بدون در نظر گرفتن میزان خسارت، کروکی ترسیم شود تا در شهرهای خود به شرکت‌های بیمه مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار