بسته ویژه خبری تابناک خوزستان؛
در «بسته ویژه خبری تابناک خوزستان» تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخبار و یادداشت هایی که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 27 October 2015
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

«بسته ویژه خبری تابناک خوزستان» جایی است که در آن اخبار، گزارشها و یادداشت های سایر رسانه های خبری را رصد و منعکس می کنیم.


لزوم تغییر مدیریتی در بورس خوزستان

 پایگاه خبری تحلیلی اکسین پرس روز چهارشنبه یادداشتی با عنوان 'لزوم تغییر مدیریتی در بورس خوزستان ' به قلم علی کایدانی منتشر کرد:

بورس منطقه ای خوزستان و جایگاه مدیریتی آن موضوعی است که بارها و بارها زیر ذره بین رسانه ها قرار گرفته است اما تنها مواردی که از این سازمان در دسترس عموم است نام آن و اطلاعاتی است که هر شهروندی به آن آگاه است.

این بورس که به گفته برخی مسئولان ارشد استان شبیه یک کارگزاری است بسیار جای توسعه دارد اما متاسفانه در چنگال بی مسئولیتی قرار گرفته است و همچنان در هاله ای از ابهام باقی مانده است.

پایگاه خبری تحلیلی هورنیوز در گزارشی به بررسی وضعیت سد عظیم گتوند که باعث ایجاد مشکلات بزرگی برای کشاورزی خوزستان شده است، پرداخته است:

خبرهای خوش ارزانی از بازار کیان و دستفروشان نادری

پایگاه خبری تحلیلی هورنیوز در گفتگویی با اسماعیل ارزانی فرماندار اهواز خبرهای خوبی از شهر  منتشر کرد:

فرماندار اهواز در رابطه با بازار کیان اظهار کرد: از سال قبل شهرداری اقداماتی مثبت برای بازار کیان انجام داد که در مراحل پایانی آن هستیم و امیدواریم حداکثر تا ماه دیگر این بازار را منتقل کنیم.

ارزانی در بخش دیگر صحبتهایش به دستفروشان چهار راه نادری اشاره کرد و گفت: دستفروشان از ناچاری و برای کسب روزی حلال زحمت می کشند که در همین زمینه طرحی آماده شده تا ظرف چندماه آینده ساماندهی مناسبی برای این دستفروشان نیز آماده شود و هر کس در شهر قصد دستفروشی دارد در آن نقطه فعالیت نماید.


زولبیای متفاوت انتخاباتی!

پایگاه خبری تحلیلی اکسین پرس یادداشتی با عنوان 'زولبیای متفاوت انتخاباتی!' به قلم علی عبدالخانی منتشر کرد:

فضای ارزان و فوق العاده اثرگذار مجازی اگر بشکل مناسبی به کنترل کاندیدا یا کاندیداهایی در آید می تواند نتایج مطلوب خود را در پی داشته باشد، بنابر این فرصت است. همین فضا اگر با غفلت یا عدم تعامل صحیح از سوی کاندیداهای احتمالی مواجه بشود، می تواند تهدیدی بزرگ در مسیر به بار نشستن اهدافشان قد علم کند.

هرچند که منابع مالی همواره ایفاگر نقش خاص خود بوده و اثر ویژه خود را در نتایج انتخاباتی بر جای می گذاشتند اما این دوره اینگونه نیست و هنرمندی درهمراهی، شناخت علمی ،هدایت و مدیریت افکار و مزاج عمومی در فضاهای مجازی می تواند تاثیری بمراتب بیشتر از هزینه های سنگین سنتی برجای بگذارد وسرنوشت این مسابقه را بنفع به روزشدگان این عرصه رقم بزند.


مردم خوزستان به جای آب، «لجن» می خورند

سدی که برخی آن را افتخار مهندسان ایرانی خطاب می‌کنند با نمکی که در خود جمع کرده، امروز به تهدیدی برای دشت خوزستان تبدیل شده و کارش به جایی رسیده که حسین صدقی، استاد هیدرولوژی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، آن را غده سرطانی می‌داند که هر چه زودتر باید از آب کارون جدا شود، در غیر اینصورت نابودی خوزستان حتمی است.

در حالی که سازندگان سد گتوند هنوز بر ادامه فعالیت این سد تاکید دارند، یک دکترای هیدرولوژی معتقد است که سد گتوند اکنون به غده سرطانی استان خوزستان تبدیل شده و برای درمان راهی جز جدا کردن آن از آب رودخانه کارون وجود ندارد.


سیاهی محرم در خوزستان پررنگ تر است

سایت خبرگزاری فارس در خوزستان در گزارشی به بررسی آداب و رسوم پرداخته است:

سنت‌ها و آیین‌هایی دیرینه در شهرهای این استان اجرا می‌شود که در نقاط دیگر نمونه ندارد و آیین‌هایی هم که در همه شهرهای کشور اجرا می‌شود، به جرأت می‌توان گفت که در شهرهای خوزستان پرشورتر است.

«سید محمد منتظری» که گوینده رادیو شهری دزفول نیز است، اظهار کرد: کلیات سنت‌هایی که در ماه محرم در دزفول اجرا می‌شود، مثل بیشتر شهرهای دیگر کشور است، روضه خوانی، سینه زنی، زنجیر و چلاب‌زنی، تکیه‌گردی در شب‌ها و ...


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار