فرماندار شهرستان تنگستان گفت: خیران مدرسه ساز در تنگستان نقش مهم و ویژه‌ای در احداث فضای آموزشی داشته‌اند به‌گونه‌ای که در سال تحصیلی گذشته 40 میلیارد ریال سرمایهگذاری کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 08 November 2015
تابناک بوشهر: غلامرضا ترک‌زاده بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح دبستان شش کلاسه خیر ساز در روستای سمل شمالی تنگستان با بیان اینکه خیران مدرسه ساز نقش مهمی در تامین فضاهای آموزشی دانش‌آموزان دارند اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز با ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی نقش مهمی در تامین زیرساخت‌های پیشرفت علمی دارند.

وی جایگاه آموزش و پرورش در تربیت انسان‌ها مهم دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش آموزش و پرورش آینده کشور درتوسعه و پیشرفت با تربیت نیروهای متخصص فراهم می‎کند.

فرماندار تنگستان نیروی انسانی  متخصص را به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه برای توسعه و پیشرفت نام برد و تربیت سرمایه‌های انسانی کارآمد را نیاز اصلی ارتقا شاخص‌های آموزشی در کشور دانست.

ترک‌زاده با اشاره به اینکه تخریب و بازسازی 30 واحد آموزشی  در تنگستان در برنامه قرار دارد گفت: از مجموعه 30 واحد آموزشی دردست ساخت  9 واحد آن با مشارکت خیران ساخته و تکمیل شده است .

وی با اشاره به اینکه 50 میلیارد ریال به امر ساخت فضای آموزشی در تنگستان تخصیص یافت افزود: از مجموعه اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای و اعتبارات ردیف‌های مختلف 50 میلیارد ریال برای نوسازی مدارس تنگستان در اختیار اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر قرار گرفته است.

فرماندار تنگستان بااشاره به اینکه خیران سال تحصیلی گذشته 40 میلیارد ریال در مدرسه سازی سرمایه‌گذاری کرده‌اند افزود: تا زمانی که فرهنگ خیرخواهی در جامعه اسلامی برقرار باشد خلاءهایی وجود ندارد و همواره بستر برای رشد و ارتقای جامعه فراهم است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار