استاندار ایلام خبر داد
استاندار ایلام گفت: مرز مهران امسال توانایی پذیرش 3 میلیون نفر زائر را دارد و این مرز امن‌ترین و نزدیک‌ترین مرز به کربلا است.
کد خبر: ۱۲۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 15 November 2015

به گزارش تابناک ایلام محمدرضا مروارید در نشست ستاد اربعین استان ایلام، اظهار داشت: استان ایلام خود را برای استقبال و پذیرایی و اسکان زائران اربعین آماده کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش شده است که با همکاری و تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی مشکلات موجود را برطرف کنیم، افزود: بر اساس اعلام وزارت کشور زائران استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، قم، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، همدان، لرستان و ایلام از مرز مهران تردد می‌کنند.

استاندار ایلام عنوان کرد: مرز مهران امسال توانایی پذیرش 3 میلیون نفر زائر را دارد و این مرز امن‌ترین و نزدیک‌ترین مرز به کربلا است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های اربعین در استان ایلام، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی که در استان ایلام درگیر توسعه زیرساخت‌های اربعین و فراهم کردن امکانات در این حوزه هستند تا پنجشنبه وقت دارند تا 100درصد کار انجام شده را تحویل دهند.

مروارید تصریح کرد: در کشور ما چهار دفتر کنسولگری دائم عراق وجود دارد که برای سهولت در تردد زائران 11‌دفتر کنسولگری موقت این کشور در جمهوری اسلامی دایر شده است.

وی با بیان اینکه دفتر کنسولگری عراق در ایلام راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: تاکید می‌شود که زائران بدون داشتن گذرنامه و ویزا به مرز مهران برای تردد به عتبات عالیات مراجعه نکنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار