سخنرانی دکتر خرازی، حضور یک مسئول وزارت ورزش در یزد، سخنرانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، برگزاری ششمین کنگره ملی نئوناتولوژی و پریناتولوژی و درخشش دانش آموزان یزدی در جشنواره خوارزمی مهمترین رویدادهای خبری یزد در هفته گذشته بود.
کد خبر: ۱۴۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 19 December 2015

به گزارش تابناک یزد،رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: تحریم و شرکت نکردن در انتخابات فاجعه است و اگر سال 90 دوستان ما انتخابات را تحریم نمی کردند آیا اکثریت مجلس این گونه بود.

سید محمد صادق خرازی در جمع دانشجویان دانشگاه یزد افزود: من اصلاح طلب جدی هستم اما باید واقع بینانه مسائل را رصد و براساس حق صحبت کنیم و باید بپذیریم در سال 90 اشتباه کردیم و آن اشتباه را دوباره تکرار نکنیم و باید همه حضور داشته باشیم.
***
مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سرانه فعالیت های جوانان در بخش های مختلف در کشور مناسب نیست که باید با همکاری مردم و دولت این روند ارتقا یابد .
رضا حجتی در آیین افتتاح دوره آموزشی سازمان های مردم نهاد در یزد افزود: دولت در خصوص افزایش فعالیت های جوانان تلاش دارد ولی باید این روند بیش از گذشته باشد .
***
معاون آموزش متوسطه مدیرکل آموزش وپرورش یزد از کسب چهار مقام برتر این جشنواره توسط دانش آموزان استان خبرداد و گفت: در مجموع این استان از نظر تعداد طرح های منتخب نسبت به سرانه دانش اموزی رتبه نخست کشوری را در این جشنواره از آن خود کرد.
محمود زارع افزود: احسان رئیس مهرابادی از دبیرستان نمونه امام علی (ع) ابرکوه با طرح 'مجموعه شعر به رنگ مهتاب' موفق به کسب رتبه اول کشوری شد.
***
ششمین کنگره ملی نئوناتولوژی و پریناتولوژی روز چهارشنبه در سالن شهید جوادی بیمارستان شهید صدوقی یزد آغاز شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در آیین آغاز بکار این کنگره با بیان اینکه مادر و نوزاد در حقیقت دو موجود درهم آمیخته اند که مرگ و حیات آنها با یکدیگر ارتباط نزدیکی دارد گفت:سلامت مادر بر زندگی و سلامت نوزاد تأثیر فوق العاده ای دارد.
***
رئیس کمیته سیاست های داخلی مجمع تشخیص مطلحت نظام گفت: برداشتن همه قطعنامه ها علیه ایران در خصوص مسائل هسته ای و موفقیت های مذاکرات هسته ای افتخار و اتفاق تاریخی برای ملت و دولت ایران است .
علی زینی وند در جمع دانشگاهیان یزد افزود: تیم هسته ای ما در دولت تدبیر و امید با حضور و فعالیت ظریف و اعضا در راستای منافع کشور و نظام در سیاست خارجی گام های خوبی را برداشته اند که آن را باید در کنار فعالیت سرداران سرفراز دفاع مقدس دانست.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار