کد خبر: ۱۴۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 19 December 2015
حرمت شکنی در مراسم افتتاحیه دفتر هماهنگی و پشتیبانی پروژه های غرب کشور در دهلران که توسط پرسنل شرکت نفت صورت گرفت.
به گزارش تابناک ایلام ،با افتتاح دفتر هماهنگی و پشتیبانی پروژه های نفت غرب کشور  چهره جوانان بیکار دهلران رنگ دیگری به خود گرفته بود.
جوانان تحصیل کرده و بیکار دهلرانی، مسئولین شهرستان و بزرگان دهلران امروز در کنار ساختمانی که به تازگی به آن رنگ و لعاب تازه و زیبایی بخشیده بودند جمع شده بودند.
ساختمانی که تا دیروز جوانان این منطقه به امید یافتن شغلی در سرزمینی دیگر از طریق آن عزم سفر می کردند.
امروز مردم دهلران در کنار این ساختمان تجمع نمودند. تجمعی که نشان از امید برای شغل در آینده را به ذهن هر رهگذری که از آن حوالی می گذشت به تصویر می کشید.
طی قول های قبلی که به گوش رسیده بود امروز قرار بود تا دفتر هماهنگی و پشتیبانی پروژه های غرب کشور در دهلران افتتاح شود. دفتری که همواره مسئولان و مردم برای رسیدن به آن که حق مسلم این دیار نفت خیز است تلاش های فراوانی نمودند.
حقی که به دلیل بی تدبیری در سال های دور تا به الان از این منطقه گرفته شده بود.
متأسفانه امروز در افتتاحیه این مراسم توسط پرسنل شرکت نفت که تعداد غیر بومی آن ها زیاد نیز بود صحنه های به تصویر کشیده شد که در شأن و منزلت مردم مرزدار و ولایت مدار دهلران نبود.
مردمی که برای استقبال از مسئولان کشوری و استانی و همچنین بیان درد دل های چندین ساله خود که یکی از آن ها اشتغال غیر بومی ها در نفت دهلران بود با برخورد نا صحیح غیر بومی های نفتی مواجه شدند که داغ مضاعفی شد بر زخم دل این مردم...
 در مراسم افتتاحیه دفتر هماهنگی و پشتیبانی پروژه های غرب کشور در دهلران حتی اصحاب رسانه را که با دعوت رسمی آمده بودند نیز به مراسم افتتاحیه راه ندادند و فقط برخی را که از قبل به آن ها دیکته شده بود راه دادند.
پس از ورود مسئولان به داخل ساختمان صحنه هایی در برخورد با مردم به وجود آمد که این سایت تحلیلی خبری برای صیانت از شأن و حرمت مردم شهید پرور دهلران از گفتن آن ها دوری می کند...
برای مان بسیار سخت است که بگوییم چگونه با پدری با حرکات فیزیکی برخورد شد و یا اینکه با مادری به همراه فرزند بیکار خود در آن ازدحام چه برخوردی نمودند.
کاش پرسنل شرکت نفت در سرزمین نفت خیز که نفت آن را برای آبادانی کشور به استان همسایه(خوزستان) انتقال می دهند ولی کمتر بهره ای از آن به شهرستان صاحب نفت می رسد حداقل به پاس حقوق تا حدود زیاد و خوب آن، احترام مردمی که هم از نفت و هم از مرز این سرزمین همواره دفاع نموده و نگهبانی می کنند را نگه می داشتند.
پرسنل شرکت نفت بدانند که اگر به راحتی امروز در نوار مرزی دهلران مشغول کار هستند به برکت خون فرزندان پدران و مادران این سرزمین است که ره آورد خون پاک آن آلاله های گلگون کفن، امروز تبدیل به سیم خارداری برای امنیت و آسایش خاطر همه کسانی است که در این مناطق نفت خیز امرار معاش می کنند.
 
 افتتاحی که به توهین منجر شد+ تصویر
 
 افتتاحی که به توهین منجر شد+ تصویر
 
 افتتاحی که به توهین منجر شد+ تصویر
 
منبع:نسیم دهلران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار