فرمانده انتظامی شوش از دستگیری اعضای یک باند سارق که به روش زاغ زنی در اطراف بانک ها در شمال خوزستان اقدام به سرقت و کیف قاپی می کردند خبر داد و گفت:این سارقان در عملیات تعقیب و گریز در دام ماموران پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۶۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 10 January 2016
سرهنگ حمیدرضا بهاروند افزود: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در اطراف تعدادی از شعب بانک در شوش توسط چهار نفر سارق مراتب به کلانتری ها و پاسگاه های تابعه و واحدهای گشتی مستقر در سطح حوزه ابلاغ و طرح مهار در سطح شهرستان به اجرا درآمد.

وی با تشریح شیوه کار این سارقان افزود:یکی از این سارقان به شیوه زاغ زنی افرادی را که از بانک پول دریافت می کردند زیر نظر گرفته و سپس با همدستی سایر افراد باند وی را تعقیب می کردند.

فرمانده انتظامی شوش افزود:این سارقان با تعقیب شهروندان در فرصتی مناسب با شکستن شیشه خودرو و یا باز کردن درب خودرو پول ها را سرقت می کردند.

سرهنگ بهاروند افزود:در عملیات تعقیب و گریز دو نفر از اعضای این باند سارق دستگیر شده و دو نفر دیگر همچنان متواری بوده و تحت تعقیب پلیس می باشند.

فرمانده انتظامی شوش گفت:این سارقان به 10 مورد سرقت به روش زاغ زنی و سرقت بیش از یک میلیارد ریال وجه نقد از شهروندان اعتراف کرده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار