کد خبر: ۱۷۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 04 February 2016

جمع زیادی از مردم و مسئولان استان البرز با گلباران قبور مطهر شهدا دفاع مقدس به مقام شامخ ایثارگران ادای احترام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، همزمان با ایام الله مبارک فجر، امروز در سراسر کشور گلزار شهدای اسلام و انقلاب گلباران و غبارروبی شد.

در استان البرز نیز که امروز بیش از 60 طرح عمرانی و تولیدی به مناسبت این ایام فرخنده به بهره‌برداری رسید، مراسم گلباران و غبارروبی مزار مطهر شهدای والا مقام با حضور جمع زیادی از مسئولان استان البرز، مدیران شهرستان کرج و مردم مومن و ولایی استان برگزار گردید.

بر اساس گزارش خبرنگاران فارس در شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان البرز، این مراسم معنوی در تمام گلزارهای شهدای استان بعد از ظهر امروز برگزار و مراسم اصلی و نمادین نیز در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج اجرا شد.

پیکر هزاران شهید گلگون کفن در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج که یکی از گلزارهای شاخص کشوری است، به خاک سپرده شده و امروزه به عنوان یکی از اماکن معنوی و مقدس استان البرز به شمار می‌آید.

در حاشیه مراسم فوق، محمد تقی ایرانی معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج به خبرنگاران گفت: ما هر چه داریم مرهون شهدا و ایثارگران و جانبازان و آزادگان و صبر و استقامت خانواده‌های معظم این بزرگواران است.

وی افزود: همانطور که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی فرموده‌اند، امروز ارزش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمتر از شهادت نیست و ما باید از همه ظرفیت‌های خود برای تحقق این مهم استفاده کنیم.

ایرانی تاکید کرد: بنابراین مهمترین وظیفه‌ای که نسل اول انقلاب بر عهده دارد، انتقال ارزش‌های اسلام و انقلاب به نسل جوان است و ما باید بدانیم که اگر این راه را ادامه ندهیم، نمی‌توانیم عزت و سربلندی خود را حفظ کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار