نمایش «نجواهای شبانه» به کارگردانی امیر بشیری از 25 بهمن ماه امسال در تماشاخانه اشراق مشهد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۸۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 13 February 2016
نمایش «نجواهای شبانه» کاری از گروه تئاتر پل، به نویسندگی محمد چرمشیر وکارگردانی امیر بشیری از 25 بهمن امسال در تماشاخانه اشراق مشهد مقدس اجرا می‌شود.
سجاد انتظاری، امیر بشیری، مجید بخششیان در این نمایش بازی می‌کنند و بازیگران نوجوان؛ میکائیل جاودانی، سینا رازقی، رامتین ره انجام نیز در این تئاتر به نقش‌آفرینی می‌پردازند.
نجواهای شبانه روایتی از زندگی سه سرباز در حال خدمت سربازی را بیان می‌کند و داستانی اجتماعی است که در آن برخی معضلات خانواده نشان داده می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو بلیت با شماره 09370229363 تماس گرفته و یا به آدرس اینترنتی http://v2.mashhad-gisheh.ir مراجعه کنند.
گفتنی است امیر بشیری نمایش‌های پدرانه و رادیکال 2 را در جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر در انگلستان و فرانسه اجرا کرده است و منتخب حضور در جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر در؛ روسیه، رومانی و کلمبیا بوده است.
«نجواهای شبانه» که در حال آماده‌سازی برای شرکت در فستیوال‌های بین‌المللی تئاتر در سال 2016 است از 25 بهمن ماه تا ششم اسفنده ماه امسال، ساعت 18، در تماشاخانه اشراق، واقع در بلوار هاشمیه، بین هاشمیه 20 و 22 اجرا می‌شود.
منبع: خبرگزاری فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار