جمعیت 30 هزار نفری یک مصلی ندارند
طرح احداث مصلای شهر اصلاندوز پس از گذشت نه سال از آغاز آن همچنان بصورت نیمه تمام به حال خود رها شده است و در این مدت اسکلت آهنی آن زنگ زده است.و بخش اصلاندوز با 30 هزار جمعیت هنوز مصلی ندارد.
کد خبر: ۲۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 08 April 2015

طرح احداث مصلای شهر اصلاندوز پس از گذشت نه سال از آغاز آن همچنان بصورت نیمه تمام به حال خود رها شده است و در این مدت اسکلت آهنی آن زنگ زده است.

به گزارش سایت تابناک به نقل از ارس تبار، آغاز ساخت مصلای بزرگ اصلاندوز درسال 1385 در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع در پشت پمپ بنزین و روبروی شهرداری اصلاندوز کلید خورد.

حدود هشت سال است که ادامه عملیات اجرایی این مصلی در حد فونداسیون و اسکلت گذاری باقی مانده است و متأسفانه عملیات اجرایی آن به صورت نیمه تمام به حال خود رها شده است.

از استانداران قبلی اردبیل گرفته تا مسئولان شهرستان پارس آباد ، هر کدام در بازدیدی که از این پروژه داشتند وعده هایی برای تکمیل این طرح دادند که هنوز عملی نشده است.

"سیدحسین صابری" استاندار اسبق استان اردبیل در خرداد سال 91 در بازدیدی که از مصلای اصلاندوز انجام داده بود ، با اشاره به طولانی بودن اجرای مصلای اصلاندوز قول داد تا پایان سال 91 این پروژه در فضایی مناسب، زیبا و درخور شأن مردم و جایگاه نماز جمعه تکمیل شود. قولی که در زمان دولت قبلی به آن عمل نشد.

ولی کریمی فرماندار اسبق شهرستان پارس آباد نیز در خرداد سال گذشته ،در بازدیدی که از مصلای اصلاندوز کرده بود پیشرفت فیریکی مصلی را 30 درصد اعلام کرده و گفته بود: تاکنون برای فونداسیون محراب مبلغ 1میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده و مبلغ 5 میلیارد ریال دیگر نیاز است که به بهره برداری کامل برسد.

اکبر نیکزاد استاندار قبلی استان اردبیل نیز در بازدید از پروژه‌های مصلای اصلاندوز و مصلای شهرستان پارس‌آباد در آبان سال 91 بر تسریع روند اجرای آنها تأکید کرده بود.

یکی از نمازگزاران اصلاندوزی درخصوص نبود مصلی برای نمازگزاران این منطقه اظهار کرد: با توجه به شور و شوق مردم به‌ ویژه در روزهای مبارک رمضان برای شرکت در مراسم و آیین به خصوص نماز جمعه فضای مسجد جامع برای نمازگزاران جوابگو نیست.

این نمازگزار ادامه داد: در بعضی روزها حتی جایی برای نشستن هم پیدا نمی‌شود و این مسئله سبب سرخوردگی نمازگزار و مراجعین می‌شود.

قرار بود در حاشیه این مصلی فضاهای مختلف از جمله ورزشی، فرهنگی، تفریحی، کتابخانه و بخش سمعی و بصری ساخته شود و فضای بیرونی آن نیز به ساخت چندین مغازه اختصاص یابد.

حالا اما این طرح پس از گذشت 9 سال از آغاز آن هنوز تکمیل نشده است و بخش اصلاندوز با 30 هزار جمعیت هنوز مصلی ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار