فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان خبر داد:
تابناک: فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان از شناسایی و دستگیری قاتل متواری پس از گذشت ۵ سال خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 09 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا ، سرهنگ احمد مقامی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص افزایش و کاهش جرایم سال گذشته در شهرستان دهاقان اظهار داشت: در سال گذشته با کاهش چشمگیر جرائم و تصادفات و افزایش دستگیری ۵۵درصدی اتباع خارجی غیرمجاز مواجه بودیم.

وی اذعان داشت: در زمینه سرقت ها، سرقت از منزل ۵۰درصد کاهش، اتومبیل ۷۱درصد کاهش و موتوسیکلت ۵۴درصد کاهش رخ داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان با بیان اینکه در سال گذشته میزان تصادفات شهرستان ۳درصد کاهش داشته است، اظهار داشت: تصادفات منجر به مرگ ۱۳درصد کاهش و تعداد مصدومان نیز ۳درصد کاهش داشته است.

سرهنگ مقامی با اشاره به ۲۰ روز گذشته سال جاری نیز اظهار داشت: با بکار گیری ۶ نفر از شهروندان به عنوان پلیس افتخاری در سطح شهرستان خوشبختانه روند مناسبی در کاهش جرائم اتفاق افتاد بطوری که در این مدت نسبت به سال گذشته ۶۴درصد کاهش سرقت گزارش شده است.

وی با اشاره به روز طبیعت بیان داشت: خوشبختانه این روز بدون حادثه در شهرستان رقم خورد و استقبال گردشگران از دهاقان بسیار خوب بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته قاتل متواری جوان ۲۴ساله دهاقانی پس از گذشت ۵ سال شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مقامی افزود: این قاتل ۳۰ساله در یکی از استخرهای پرورش ماهی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان کارگر ساده فعالیت داشته که توسط برخی از افراد شناسایی شد و او پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار