رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری قاتل متواری پس از هشت سال خبر داد.
کد خبر: ۲۰۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 11 April 2016

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری قاتل متواری پس از هشت سال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،رضا زارعی گفت: در سال ۱۳۸۷ در شهرستان تویسرکان فردی ۳۱ ساله در یک نزاع و درگیری با ضربات متعدد چاقو مقتول را که فردی ۴۲ ساله بود به قتل رسانده و از محل متواری شده بود.

وی افزود: اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم مثمر ثمر واقع نشد، لذا عملیات ویژه این پلیس با اعزام اکیپی مجرب از کارآگاهان به پلیس آگاهی شهرستان و بررسی مقدماتی موضوع با استفاده از تحقیقات نامحسوس و منابع خبری، ماموران دریافتند که تعدادی از اقوام متهم در شهرستان اسلامشهر از توابع استان تهران سکونت دارند و احتمال می‌رود که متهم با آنها در ارتباط باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در ادامه افزود: در نهایت مشخص شد متهم متواری با هویت جعلی با اقوام در ارتباط بوده و با همان هویت جعلی در یکی از شرکت‌های اسلامشهر مشغول به کار است.

وی بیان داشت: متهم با رعایت اصل غافلگیری دستگیر و به پلیس آگاهی همدان دلالت داده شد که در بازجوییهای به عمل آمده اعتراف کرد به دلیل اختلاف ملکی، مقتول را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

زارعی افزود: با توجه به اینکه پرونده متهم با صدور کیفر خواست به دادگاه کیفری استان ارجاع شده بود پرونده به همراه متهم به دادگاه ارسال شد.

وی اظهار کرد: با توجه به رأی غیابی صادر شده، متهم به اتهام قتل عمدی از طریق شعبه دوم اجرای احکام کیفری دادسرای همدان روانه زندان شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار