مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: تا قبل از مردادماه امسال، پایه های تمثال شهدای همه روستاهای استان نصب می شوند.
کد خبر: ۲۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 14 April 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام ابراهیم تشکری: ۷۰ درصد از تصاویر تمثال شهدای روستاهای استان تا کنون چاپ شده‌اند و مابقی آنها پس از تعمیر و اصلاح کیفیت چاپ خواهند شد و برای هر شهید حداقل یک قاب تصویر در محل گلزار شهدا نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه نصب پایه‌های گلزار شهدا نیاز به اعتبار دارد، افزود: شورای شهر بوشهر قول همکاری و تامین اعتبار بیش از ۵۰ درصد از هزینه نصب پایه‌های تمثال شهدای روستاهای شهر بوشهر را داده و امیدواریم مابقی آن نیز تامین شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از وجود ۲۱۰ گلزار شهدا در استان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد، ۵۴ گلزار شهدا فاقد امکانات آب، راه و برق هستند که انتظار می رود دستگاه‌های اجرایی مربوطه نسبت به حل مشکلات این گلزارها همکاری بهتری با بنیاد شهید داشته باشند.

تامین آب گلزارهای شهدای استان

تشکری با اشاره به اینکه میزان اعتبار مورد نیاز برای تامین آب گلزارهای شهدای روستاها، سه میلیارد ریال برآورد شده، ابراز داشت: سال گذشته، ۲۹ میلیارد ریال اعتبار استانی برای اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مصوب شده بود که ۲۲ میلیارد ریال آن، محقق شد امیدواریم مابقی آن هم پرداخت شود تا بدهی این سازمان به پیمانکاران تسویه شود.

وی اذعان داشت: پس از ساماندهی گلزارهای شهدا و برطرف کردن مشکلات آب و برق آنان، نیاز به محوطه سازی و ایجاد فضای سبز و تمیزکاری این مکان ها است که جزو برنامه‌های کاری امسال این سازمان محسوب می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: گلزارهای شهدا نیاز به نصب تابلوهای راهنما دارند، ضمن اینکه گلزارهای شهدای شهرهای وحدتیه، دالکی، چغادک و کلمه باید ساماندهی شوند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار