عیادت با طعم عدالت؛
عیادت دکتر احمد توکلی و اعضای هیئت رئیسه دیده‌بان شفافیت و عدالت از حاج حیدر رحیم‌پور همراه با اخبار و حاشیه‌هایی یود از روند پیگیری دو پرونده کلان در حوزه‌های انرژی و نفت و نیز بهداشت و درمان توسط مهمانان و همچنین یادداشت این روزهای این نویسنده و منتقد انقلابی مشهد درباره فساد اداری و فیش‌های نجومی که مطرح شد.
کد خبر: ۲۶۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 17 July 2016
به گزارش تابناک رضوی، این دیدار که روز گذشته و با هدف عیادت از نویسنده انقلابی، حیدر رحیم‌پور در منزل شخصی ایشان در مشهد انجام شد همراه با طرح نقدهایی جدی درباره مفاسد اقتصادی و موانع عدالت‌خواهی بود و البته شوخ‌طبعی‌هایی که از جمله خصلت‌های همیشه این نویسنده پیشکسوت مطبوعات ایران است و درد و رنج بیماری هم نتوانسته ذره‌ای از آن بکاهد.

دیدار دکتر احمد توکلی با حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی در مشهد

محمد مهدی برادران فعال فرهنگی و مدرس دانشگاه در این باره در صفحه شخصی خودش در شبکه‌های اجتماعی نوشت : « عیادت  امروز مان از حاج حیدر آقا ، از ثانیه اول تبدیل شد به بحث داغ به سبک جلسات بیست سال اخیرمان...

حیدر آقا نه انگار که چند بیماری سخت و جراحی خطرناک را پشت سر گذاشته است ، پیش نویس آخرین مقاله در دست نگارشش را خواند ، الحق تند بود ، من معتقدم رکورد تند بودن مقالات انتقادی که از آن خودش بود را بالاتر برد . فردا منتشر  می‌شود ، خواندنی است حتما بخوانید .

.. حاج احمد آقای توکلی هم  از آخرین پیگیری های شبکه دیده بان شفافیت و عدالت در مورد پرونده حقوق های نجومی و چند پرونده اختلاس و ... ، گزارشی دادند ، من هم اشاره ای به  دو ویژگی شبکه دیده بان مبنی بر کار تحقیقی و علمی کردن و همچنین برخورد حقوقی و طرح دعوی قضایی کردن ، اشاره کردم .

جمع بندی حسن آقا (دکتر رحیم‌پور ازغدی) ، حسن ختام خوبی برای جلسه بود ، که هر دو کار لازم است هم نامه نگاری برای تبیین و تقویت جریانات مردمی متدین و ضد فساد  و هم کار سیستمی برای حل مسائل و مفاسد و ارائه راهکارهای ایجاد شفافیت و عدالت.

در عکس فوق حاج آقای حسینی از مسئولان سابق قضایی استان و حاج آقای نقی‌زاده مدیر کل اقتصادی سابق کمیته امداد استان _ اعضا هیات ریسه شبکه در استان _ حضور دارند.»

دیدار دکتر احمد توکلی با حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی در مشهد

دیدار دکتر احمد توکلی با حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی در مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار