سرمربی ایرانجوان:
سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: با توجه به این که تنها دو روز تا دیدار این تیم و تربیت نوین یزد باقی مانده همچنان منتظر دریافت کمک یک میلیارد ریالی شورای شهر بوشهر هستیم.
کد خبر: ۲۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 25 April 2015
تابناک بوشهر: سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: با توجه به این که تنها دو روز تا دیدار این تیم و تربیت نوین یزد باقی مانده همچنان منتظر دریافت کمک یک میلیارد ریالی شورای شهر بوشهر هستیم.

غلامرضا دلگرم روزشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر گامی مهم در راستای تقویت روحی بازیکنان ایرانجوان برداشته اند.

وی اظهارکرد: انتظارداریم درزمان باقی مانده تا دیدار ایرانجوان با تربیت یزد با رسیدن کمک شورای اسلامی شهر بوشهر به این تیم انگیزه بازیکنان برای بازی خوب در این دیدار تقویت شود.

دلگرم اضافه کرد: در آخرین بازی این فصل از مسابقات مقابل تیم تربیت نوین یزد بازیکن مصدوم نداریم ولی حسین پورامینی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: تیم یزد دربازی دیدارهفته گذشته مقابل نساجی مازندران نشان داد که از بازیکنان توانمندی برخورداراست ومی تواند بازی خوبی را در میدان رقابت ارایه دهد.

دلگرم بیان کرد: تیم تربیت نوین یزد درآخر جدول قرار گرفته و چیزی را برای از دست دادن ندارد از این رو بدون استرس و در شرایط روحی بهتری مقابل ایرانجوان بوشهر صف آرایی خواهد کرد.

دلگرم گفت: تیم ایرانجوان دارای شرایط مطلوبی برای قرار گرفتن در رده های بالای جدول گروه خود داشته است ولی مشکلاتی که در طول فصل با آن مواجه بود منجر به ایجاد شرایط نامساعد برای این تیم کرد.

وی با اعلام این که همه بازیکنان تیم ایرانجوان آمادگی لازم را برای بازی روز هفتم اردیبهشت ماه امسال مقابل تیم تربیت نوین یزد دارند اضافه کرد: روز گذشته اولین تمرین را به دلیل خستگی بازیکنان درشهر یزد به طور سبک برگزار کرده ایم که امروز و فردا نیز تمرینات ادامه خواهد داشت.

دلگرم با بیان این که به منظور ماندگاری تیم ایرانجوان درلیگ یک فوتبال کشور با شناختی که ازتوانایی ها و ظرفیت یازیکنان تیم وجود دارد تیم ایرانجوان برای ماندن درلیگ امتیاز لازم را کسب خواهد کرد.

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر با 28 امتیاز در رده هشتم جدول گروه خود قرارگرفته و دوشنبه هفتم اردیبهشت امسال در شهر یزد برابر تیم تربیت نوین این شهر بازی خواهد داشت. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار