دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران وقطر در اولین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود ایران به اتمام رسید.
کد خبر: ۲۸۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱ 01 September 2016
به گزارش تابناک تبریز،دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران وقطر در اولین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر 0 به سود ایران به اتمام رسید.
تیم ملی ایران:
علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، سیدجلال حسینی، رامین رضاییان، آندرانیک تیموریان، پژمان منتظری، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، اشکان دژاگه و  مهدی طارمی.

تیم ملی قطر نیز در این بازی با ترکیب زیر به میدان رفت.

تیم ملی قطر: امین لکومت، عبدالکریم حسن، لوئیز جونیور، علی اسدالله، رودریگو تاباتا، حسن الهیدوس،  سباستین سوریا، پدرو کوریا، خوخه، احمد یاسر، کریم بوزیاف.

نیمه نخست این دیدار آرام و بدون موقعیت های ویژه به اتمام رسید.

اما نقطه عطف این دیدار را میتوان لحظه ورود قوچان نژاد به میدان دانست.قوچان نژاد با ورود خود جان تازه ای به خط حمله ایران داد.

دقیقه ۴+۹۰: کریم انصاری فر دفع ناقص لکومته را در میانه راه گرفت و سپس توپ را به قوچان نژاد سپرد تا مهاجم تیم ملی در واپسین لحظات دروازه قر را باز کند.

بعد از این گل بازیکنان و کادر فنی دو تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدند و به زد و خورد پرداختند که در پی این اتفاقات برای دقایقی بازی متوقف بود.

دقیقه ۹+۹۰: پاس در عمق آندرانیک به جهانبخش رسید تا او پس از فریب مدافع قطر، با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :