استاندار قزوین، این استان را سی و یکمین مقصد سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید دانست و گفت: رئیس جمهوری چهارشنبه هفته جاری (هفتم مهر) میهمان قزوینی ها است.
کد خبر: ۳۰۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، فریدون همتی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: جمعی از وزرا و مسئولان دولت نیز رئیس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند.
وی اظهار کرد: دیدار با مردم و گفت و گو در جمع آنان در بدو ورود به قزوین در ورزشگاه شهید رجایی نخستین برنامه رئیس جمهوری در این سفر است.
استاندار قزوین گفت: شرکت در نشست شورای اداری مدیران، دیدار و نشست با نخبگان و فعالان اقتصادی استان، نشست با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و علما و روحانیون و ائمه جمعه استان و حضور در نشست خبری و اعلام نتایج سفر از جمله برنامه های پیش بینی شده سفر رئیس جمهوری به قزوین می باشد.
نماینده عالی دولت در استان قزوین یادآور شد: در این سفر برخی از وزرا و دولتمردان به نمایندگی از رئیس جمهوری به شهرستان های استان سفر می کنند.
همتی با بیان اینکه این سفر بدون شک برای استان قزوین خیر و برکت زیادی به همراه خواهد داشت، اظهار کرد: در جریان این سفر ضمن تصویب چندین طرح مختلف در راستای سرعت بحشیدن به رشد و توسعه استان، با حضور وزرا و نمایندگان دولت از چندین طرح نیز بهره برداری می شود و عملیات اجرایی چندین پروژه اقتصادی، زیرساختی و خدماتی نیز آغاز می شود.
استان قزوین با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت به مرکزیت قزوین دارای شش شهرستان شامل قزوین، آبیک، البرز، تاکستان، بوئین زهرا و آوج می باشد.
این استان که در نیمه شمالی و غربی کشور واقع شده است، از شمال با استان های گیلان و مازندران، از غرب با زنجان و همدان، از جنوب با مرکزی و از شرق با البرز و تهران همسایه می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار