معاون اتوبوس‌رانی کرمانشاه مطرح کرد
معاون سازمان اتوبوس‌رانی کرمانشاه گفت: بیش از یک‌سال است یارانه و مابه‌التفاوت ناوگان‌های اتوبوس‌رانی استان کرمانشاه پرداخت نشده است.
کد خبر: ۳۱۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹ 26 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،کاوه مردافکن امروز اظهار داشت: هر ساله یارانه ناوگان اتوبوسرانی استان به عنوان مابه‌التفاوت هزینه‌ جابه‌جایی مسافران که در تعهدات دولت است به صورت منظم در کرمانشاه پرداخت می‌شد.

معاون سازمان اتوبوس‌رانی کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه از مهرماه سال گذشته تاکنون یارانه و مابه‌التفاوت جابه‌جایی مسافران در کل ناوگان‌های اتوبوس‌رانی استان به تعویق افتاده و به‌مدت یک‌سال از سوی دولت تدبیر و امید پرداخت نشده است.

این مسؤول ادامه داد: پرداخت یارانه ناوگان اتوبوس‌رانی‌های استان کرمانشاه و کل کشور از تعهدات و سرفصل‌های دولت است که هر ساله در موعد مقرر پرداخت می‌شد.

به گفته معاون سازمان اتوبوس‌رانی کرمانشاه بیش از 340 دستگاه اتوبوس در 52 خط واحد اتوبوس‌رانی و در بیش از 5 منطقه به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

این مسؤول یادآور شد: روزانه بیش از 200 هزار نفر مسافر توسط ناوگان اتوبوس‌رانی در شهر کرمانشاه جابه‌جا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی از پرتلاش‌ترین اقشار خدمت‌گذار جامعه هستند که از ساعت 6:30 صبح تا 8 شب برای تردد و جابه‌جایی مسافران در شهر کرمانشاه تلاش می‌کنند.

معاون سازمان اتوبوس‌رانی کرمانشاه اظهار داشت: پرداخت یارانه و مابه‌التفاوت‌ها ناوگان اتوبوس‌رانی کرمانشاه برای تامین هزینه‌های این قشر فعال و خدوم در دولت ضروری است که باید از سوی مسؤولان کشور و استان پیگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار