تابناک / عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، در مورد وضعیت واگذاری باشگاه نساجی مازندارن گفت: روز گذشته جلسه خوبی در دفتر مهدی پرهام مالک باشگاه برگزار شد. قرار است فردا (پنج‌شنبه) تفاهم‌نامه‌ای برای انتقال امتیاز تیم از پرهام به خریدار جدید که شهروز انصاری نام دارد امضا شود.
کد خبر: ۳۴۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵ 21 December 2016
تابناک / عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، در مورد وضعیت واگذاری باشگاه نساجی مازندارن گفت: روز گذشته جلسه خوبی در دفتر مهدی پرهام مالک باشگاه برگزار شد. قرار است فردا (پنج‌شنبه) تفاهم‌نامه‌ای برای انتقال امتیاز تیم از پرهام به خریدار جدید که شهروز انصاری نام دارد امضا شود.
 
پرهام برای واگذاری امتیاز تیم نساجی دو شرط گذاشته اول اینکه بدهی‌های معوقه باشگاه که حدود 3.5 میلیارد تومان است از سوی خریدار جدید پرداخت شود و دومین شرط پرداخت 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان در فصل جاری است.

وی افزود: پرهام همانطور که بارها اعلام کرده حاضر است بدون چشم‌داشت امتیاز تیم را به طور کامل به خریدار جدید واگذار کند و در واقع این تیم را به مردم شهر قائمشهر هبه کند. او در هشت سال اخیر چندین میلیارد تومان برای تیم هزینه کرده که این کار خیلی دل می‌خواهد. با این حال امسال هم که گفته هزینه‌های تیم را نمی‌دهد 500 تا 600 میلیون تومان برای تیم نساجی پول داده است. باید از او تقدیر و تشکر شود. نساجی مازندران 60 سال قدمت دارد و با استقلال و پرسپولیس برابری می‌کند.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: تیم نساجی وضعیت مناسبی در جدول لیگ یک دارد. این تیم پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد به شرط آنکه از نظر مالی حمایت شود. در غیر اینصورت ممکن است تیم به دسته دوم سقوط کند زیرا بازیکنان و مربیان در نیم فصل اول برادری خود را ثابت کردند و بدون دریافت ریالی برای تیم بازی کردند.

رمضانی با اشاره به کمک شورای شهر قائمشهر به تیم نساجی گفت: باید یک گلایه‌ای هم از شورای شهر بکنم. شورای شهر قائمشهر پس از 15 روز برگزاری جلسات متعدد و بحث و جدل و مناظره تصویب کرد که 20 میلیون تومان به تیم نساجی کمک شود. همین کمک هم با هزار اما و اگر مواجه شد. به طنز بگویم قرار شد کپی جلد شناسنامه بازیکنان،‌کپی قرارداد بازیکنان و اموال‌شان را ارائه کنیم تا 20 میلیون تومان کمک را دریافت کنیم. سوال من این است چطور شورای شهر بوشهر می تواند 200 میلیون تومان به شهرش کمک کند و شورای شهر رشت و شهرداری این شهر کمک 800 میلیون تومانی به سپیدرود می‌کنند اما در اینجا 20 میلیون تومان کمک می‌شود؟

وی افزود: تنها دلخوشی مردم شهر قائمشهر همین تیم نساجی است. این دلخوشی جوانان و مرد و زن این شهر است اما ظاهرا برخی نمی‌خواهند تیم نساجی اوج بگیرد.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران در مورد تغییرات احتمالی پس از انتقال به مالک جدید گفت: ابتدا باید این انتقال قطعی شود. با این حال انصاری مالک جدید حق دارد که باشگاه را بر اساس ایده خودش اداره کند.

وی در مورد جدایی بازیکنان از نساجی گفت: محمد عباس‌زاده از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد با این حال او اعلام کرده اگر شرایط مالی باشگاه مناسب شود به تیم دیگری نمی‌رود. میلاد احمدی، محمد قاسم‌نژاد و امین شجاعیان نیز از مدیرعامل سابق باشگاه متمم قرارداد گرفته‌اند اما اگر وضعیت مالی این باشگاه حل شود این بازیکنان هم در تیم خواهند ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار