فرماندار آبدانان گفت: امسال 27 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در ایام دهه فجر در سطح شهرستان آبدانان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۷۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 31 January 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛ "مجید عسگری"، فرماندار آبدانان  در آستانه دهه مبارک فجر در نشست با خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات این شهرستان، اطلاع رسانی را مهمترین نیاز جامعه دانست.

وی اظهار کرد: اصحاب رسانه در اوج ایثار و فدارکاری و پذیرش آسیب ها و مخاطرات متعدد، شبانه روز مشغول اطلاع رسانی از خدمت خالصانه نظام اسلامی به مردم هستند.
وی خدمات سه ساله دولت تدبیر و امید را در مناطق مختلف کشور در مقایسه با دولت های قبل بی نظیر دانست و اضافه کرد: شایسته است خبرنگاران با رعایت سرعت و دقت، خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار آبدانان با تبریک فرا رسیدن دهه فجر تصریح کرد:امسال 27 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر20میلیار تومان در ایام دهه فجر در سطح شهرستان آبدانان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

عسگری با اشاره به افتتاح واحدهای مسکونی نیازمندان و مدجویان در دهه فجر افزود: در دهه فجر امسال 90واحد مسکونی ویژه محرومین که توسط سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی برای نیازمندان و محرومین شهرستان ساخته شده است به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه ایام پایانی دهه فجر مصادف با ایام فاطمیه است افزود:ان شاالله با حفظ شئونات برنامه های این دهه و راهپیمایی 22بهمن با حضور یکپارچه ای مردم ی بار دیگر اتحاد و همبستگی بین دولت و مردم به رخ جهانیان کشیده می شود. 

در این نشست که تعدادی از مدیران اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند، خبرنگاران رسانه ها مسائل و مشکلات شهرستان آبدانان در حوزه های مختلف و نیازهای فرایند تهیه، تدوین و ارسال اخبار را با فرماندار در میان گذاشته و خواستار همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی برای انعکاس خدمات دولت به مردم شدند./م

 آبدانان خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار