جلسه ستاد بازآفرینی شهری با دستور کار بررسی وضعیت بافت تاریخی شهر کرمانشاه، وضعیت بهسازی معابر روستای ده پهن و تفاهم نامه ساماندهی محلات شاطرآباد و کولی آباد با حضور دستگاه های عضو و به ریاست فرماندار کرمانشاه تشکیل شد.
کد خبر: ۴۲۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 13 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، در این جلسه پس از ارائه گزارشی از بافت تاریخی شهر توسط نماینده اداره کل میراث فرهنگی، فرماندار کرمانشاه با تاکید بر رسیدگی بیشتر به بافت های تاریخی، گفت: مسائل ایمنی این بافت ها باید مورد توجه قرار گیرد.

فضل الله رنجبر با بیان اینکه احیاء بازارهای سنتی کرمانشاه مهم بوده و باید در اولویت کاری ادارات و نهادها باشد، افزود: تسهیلات مرمت و مقاوم سازی تا سقف 20 میلیون تومان با سود 4 درصد جهت بافت های فرسوده حاشیه شهر به منازل غیر قولنامه ای پرداخت می شود و متقاضیان می توانند درخواست خود را به سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری تحویل دهند.

وی گفت: مبلغ سه میلیارد ریال برای ادامه طرح هادی روستای ده پهن در نظر گرفته شده که پس از مبادله موافقتنامه اجرایی می گردد.

فرماندار کرمانشاه خواستار رسیدگی به وضعیت روستاهای ده پهن و چشمه سفید شد و گفت: مبلغ 5میلیارد و 200 میلیون تومان برای ساماندهی محلات، برق محلات شاطرآباد و کولی آباد و احداث کلانتری از سوی دولت تدبیر و امید اختصاص داده شده است.

رنجبر همچنین از ادارات و نهادها خواست در حفر مسیرهای بهسازی و آسفالت معابر و ورودی های روستای ده پهن و ساماندهی وضعیت برق روستای مذکور اقداماتی را ظرف مدت یک ماه انجام دهند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار