مدیر مجموعه تفریحی توریستی قوری قلعه گفت: در صورت اخذ مصوبه طرح طبیعت گردی و محیط زیست و تصویب در کارگروه گردشگری استان، مسیر داخل غار را برای بازدید گردشگران توسعه می دهیم.
کد خبر: ۴۵۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 04 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سیدمحمدامین حسینی، با اشاره به برنامه های در دست اجرای شرکت توسعه گردشگری استان برای توسعه مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه اظهارکرد: مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه دارد و ما نیز در قالب شرکت توسعه گردشگری استان برنامه های خاصی را برای اجرا در این مجموعه تفریحی توریستی تدارک دیده ایم.
 
وی تاکید کرد: البته اجرای بخش قابل توجهی از این برنامه ها منوط به اخذ مصوبه طرح طبیعت گردی و محیط زیست و تصویب در کارگروه گردشگری استان است.
 
حسینی تصریح کرد: یکی از این برنامه های مدنظر مجموعه، ادامه مسیر بازدید گردشگران در داخل غار است. در حال حاضر گردشگران فقط می توانند تا مسیر 450 متری از طول 3
کیلومتری غار را بازدید کنند که با اجرای طرحی در نظر داریم طول مسیر بازدید گردشگران در داخل غار را افزایش دهیم که البته این مهم نیز منوط به اخذ مصوبه طرح طبیعت گردی و محیط زیست و تصویب در کارگروه گردشگری استان است.
 
مدیر مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه گفت: همچنین در نظر داریم یکسری مسیرهای طبیعت گردی و کمپ های کوهنوردی در اطراف مجموعه جهت بازدید تورهای گردشگری ایجاد کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: ایجاد کلبه های اقامت و سلامت در داخل مجموعه تفریحی توریستی قوری قلعه از دیگر برنامه های در دست اجرای شرکت توسعه گردشگری استان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار