فرمانده انتظامی مازندران از برخورد جدی پلیس با ‌ناهنجارهای اجتماعی و اخلاقی در سواحل شمال خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲ 24 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی در نشست طرح تابستانه و ساماندهی سواحل دریا، اظهار داشت: مازندران یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری کشور بوده و وجود مواهب الهی نظیر دریا و جنگل موجب افزایش حضور مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشوردر استان می‌شود.
 
وی با اشاره به بروز برخی ناهنجارهای اجتماعی و اخلاقی در سواحل و تفرجگاه‌ها از سوی برخی افراد ناآگاه بر ضرورت پیشگیری و مقابله با این ناهنجاری‌ها با توجه به مطالبات مردمی از پلیس که وظیفه ذاتی آن برخورد با این ناهنجاری‌هاست، تاکید کرد.
 
میرفیضی، ارتقا امنیت اجتماعی و احساس امنیت برای مردم و ایجاد بستری مناسب برای استفاده عامه مردم از مواهب الهی و گردشگری استان را از مهم‌ترین مولفه‌های اجرای طرح تابستانه برشمرد و گفت: اقدامات نیروی انتظامی در طرح‌های تابستانه در چندین بخش پیش بینی و تعریف شده که از آن جمله می‌توان به اقدامات انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اجتماعی اشاره داشت.
 
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه اقدامات ایجابی پلیس در طرح دریا یکی از رویکردهای موثر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: راه اندازی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی، طرح مشاوره فعال، تئاتر درمانی، استفاده از ظرفیت‌های رسانه استانی، فضای مجازی و استفاده از توانمندی‌های گروه‌های تبلیغی و فرهنگی مردم نهاد از جمله این اقدامات است.
 
فرمانده انتظامی مازندران، عملکرد فرهنگی و اجتماعی پلیس در طرح تابستانه را مطلوب ارزیابی و از تلاش و زحمات همه همکاران در حوزه‌های مختلف اجرای طرح تابستانه و ساماندهی سواحل دریا تقدیر کرد.
 
میرفیضی با اشاره به همکاری گروه‌های هنری و گروه‌های تبلیغی فرهنگی بقیه الله که از طلبه‌های حوزه علمیه هستند، خاطرنشان کرد: گروه فرهنگی و تبلیغی بقیه الله از آغاز طرح تابستان همکاری خوبی با فرماندهی انتظامی استان داشته و تاکنون برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی را در سطح سواحل اجرا کرده است.
 
فرمانده انتظامی مازندران به مسافران، گردشگران و هم استانی‌ها، توصیه کرد: از حضور در نقاط ممنوعه شنا اکیداً خودداری کنند و به هشدارها و توصیه‌های پلیس، مسئولان طرح‌های دریا و ناجیان غریق توجه کنند تا خود و خانواده آنان دچار حادثه نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار