فرمانده سپاه کربلای مازندران از تداوم اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه در روستاهای استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 17 September 2017
به گزارش تابناک : سردار محمدحسین بابایی در جلسه شورای هماهنگی آستان قدس رضوی مازندران از تداوم اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه در روستاهای استان خبر داد و اظهار کرد: امسال که طبق فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده، بسیج و سپاه آسیب‌ها را شناسایی کرده و اقدامات خوبی در حوزه مسائل اجتماعی در استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه باید در تمام زمینه‌ها نقش مردم را پررنگ کنیم و کارهای اجرایی و عمرانی به ویژه در مناطق محروم توسط خود مردم و با نظارت مسئولان مربوطه صورت گیرد، افزود: مردم باید آموزش‌های لازم را ببینند که سپاه و بسیج آمادگی هرگونه همکاری لازم در جهت رفع محرومیت‌ها را دارند.

مدیر بنیاد برکت مازندران نیز در این نشست گفت: یکی از اقدامات مهم بنیاد برکت، همکاری با بسیج و آستان قدس در زمینه پیشرفت و آبادانی در دهستان‌های کشور بوده که برای سه دهستان در استان طرح اجرا می‌کند.

سید رضا هادیان افزود: رسیدگی به امورات خانواده‌های محروم، بیمه تکمیلی روستاییان محروم و درمان نازایی خانواده‌های محروم در روستاها از جمله اقدامات بنیاد برکت در استان بوده که تاکنون در این زمینه 800 خانواده ثبت‌نام کردند.

وی بیان کرد: 200 پروژه فرهنگی و مذهبی هفته گذشته در سراسر کشور از سوی بنیاد برکت بهره‌برداری شد که بخشی از این پروژه‌ها مربوط به مازندران است.






منبع : بلاغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار