درست است که بازی تیم های استقلال خوزستان وسپاهان ونفت تهران هنوز در جریان است اما در بدترین شرایط تنها 2 تیم از این 3 تیم می توانند استقلال را از رتبه ای که رفته پایین می اندازند .
کد خبر: ۵۰۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ 26 September 2017


استقلال رده شانزدهمی با یک برد و3امتیاز به رتبه نهم امده است، امروز سپاهان ونفت با هم بازی دارند واگر مساوی کنند، تنها سپاهان بالاتر قرار خواهند گرفت . والبته اگر استقلال خوزستان برابر فولاد برنده نباشد، آنها هم نمی توانند از استقلال بالاتر بایستند .


 *استقلال امروز با 4 گل زده و8 گل خورده و8 امتیاز در رده نهم هستند


 ببینیم از کدام بازی ها در روزهای امروز وفردا به رتبه نهمی استقلال گزندی وارد می شود ...


 *ذوب آهن وسایپا : هر 2 تیم در نیمه بالای جدول هستند وهر نتیجه ای از آنها به استقلال مربوط نیست .


 *نفت وسپاهان : هر 2 تیم جزو رقبای استقلال هستند ، هر کدام ببرند بالاتر از استقلال می آیند ، سپاهان از بازی های گذشته 7 امتیاز وتفاضل 4- ونفت 6 امتیاز وتفاضل 5- دارند ، مساوی بین این 2 تیم سپاهان را بالاتر میفرستد، به عبارتی از این بازی تنها یک تیم می توانند بالاتر از استقلال بروند .


 *فولاد واستقلال خوزستان : فولاد بالاتراز استقلال است واستقلال خوزستان برای آن که به موقعیت استقلال گزند وارد کند باید برنده باشد ، در بدترین شرایط، یک تیم از این بازی بالاتر از استقلال می رود .


 *گسترش فولاد وتراکتور سازی :هر 2 تیم 7 امتیاز دارند البته تراکتور تفاضل 1- وگسترش 7- دارند ، هر تیم ببرد بالاتر از استقلال خواهد بود واگر بازی 2 تیم مساوی تمام شود، تنها تراکتور بالاتر قرار خواهد گرفت یعنی از این بازی هم تنها یک تیم مستعد بالاتر رفتن از استقلال است!


 *پدیده وپارس: هر 2 تیم بالاتر از استقلال هستند .


 *پیکان وسیاه جامگان :پیکان بالاتر از استقلال است ولی سیاه جامگان 7 امتیازی با تفاضل 1- برای بالارفتن از استقلال باید برد یا مساوی کند .

 

*به عبارتی ، استقلال دیگر به ته جدول بر نخواهد گشت ودر بدترین شرایط، استقلال 4 پله سقوط کرده وبه رده سیزدهم می رود اما در بهترین شرایط استقلال با 2 پله سقوط در رده یازدهم قرار خواهند گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار