مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: با همکاری دستگاه های امدادی این استان و همکاری دولت عراق نسبت به انتقال زخمی ها و اجساد جانباختگان حادثه رانندگی در حله عراق به ایران اقدام شده است.
کد خبر: ۵۱۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 01 November 2017
به گزارش تابناک یزد،هادی هادی نسب با تسلیت به خانواده بازماندگان حادثه جاده ای، افزود: در این حادثه که عصر دوشنبه، هشتم آبان ماه در مسیر شهر حله رخ داد، 18 زائر از شهرستان اردکان که عازم سفر زیارتی اربعین حسینی در عراق بودند، چهار نفرشان کشته و بقیه زخمی شدند.
وی ادامه داد: عبدالحسین حیدری ، محمد گلزاری ، حجت ابجدی و حمید اسماعیلی در این حادثه فوت کردند و ابوالحسن توکلی ، سید مصطفی موسوی، امید اسماعیلی ، علی رضا اسماعیلی ، حسن طلابی ، علی ابراهیمی ، مسعود عامری، محمد حسین بهاریه ، سید حسین موسوی ، محمدرضا اسماعیلی، محمد امامی، سید مجتبی طباطبایی و میلاد شامل زخمی شدند.
این مسئول از زحمات امدادگران جمعیت هلال احمر ، مرکز فوریت های پزشکی و دیگر دستگاه های کمک رسان استان یزد در ارائه خدمات به زخمی ها قدردانی کرد.
هادی نسب یادآور شد: از بین زخمی های حادثه ، جراجت 12 نفر سطحی است و حال 2 نفر وخیم گزارش شده است.
تصادف روز دوشنبه در جنوب حله مرکز استان بابل در جنوب بغداد به وقوع پیوست.
در برگزاری مراسم اربعین حسینی پیروان ادیان مختلف خصوصا شیعیان با همکاری مردم و دولت عراق در کربلا حضور دارند سال گذشته حدود 25میلیون نفر در این آیین شرکت کردند که از آن به عنوان بزرگترین گردهمایی جهانی مسلمانان یاد شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار